Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین‌الدین سعیدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام پیرو نشستی با معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین مکاتبه در زمینه مساعدت برای مقابله با کاهش کم بهره مندی بخش درمانی حوزه انتخابیه چابهار انجام شده و هیات عامل سازمان با اختصاص این مبلغ برای خرید تجهیزات بیمارستان امام علی(ع) جهت مقابله با بیماری کرونا موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این اقدام شایسته سازمان بنادر ودریانوری در راستای تعامل شهر و بندر در وضعیت بحرانی جنوب استان و در شرایطی که بسیاری از مردم مبتلا به این ویروس منحوس هستند، می تواند تاثیر بسزایی در ارتقای خدمات به بیماران کرونایی داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزارت راه و شهرسازی و به طور ویژه از سازمان بنادر و دریانوردی تقدیر می شود و امیدوارم این تعامل و همکاری در بخش های دیگر نیز ادامه یابد.

سعیدی تصریح کرد: انتظار می رود اقدامات این سازمان در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی، متناسب با شان مردم حوزه انتخابیه چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری افزایش معناداری داشته باشد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا سیستان و بلوچستان چابهار سازمان بنادر و دریانوردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا سیستان و بلوچستان چابهار سازمان بنادر و دریانوردی مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا سیستان و بلوچستان چابهار سازمان بنادر و دریانوردی سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076113 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری