Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: طرح خوب جداسازی مبتلایان کرونا از افراد سالم که پیشنهاد فرمانداری آبادان است، به صورت پایلوت فعلا فقط در این شهرستان در حال انجام است و پس از کسب نتایج مورد انتظار در سایر شهرستان های خوزستان عملیاتی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه حضور در طرح مواسات و کمک مومنانه به افراد نیازمند و خانواده های بیماران کرونایی در آبادان با تاکید به اجرایی شدن مصوبات ستاد اجرایی کرونای شهرستان اظهار کرد: طرح خوب جداسازی مبتلایان کرونا از افراد سالم طرح پیشنهادی فرماندار آبادان است که به صورت پایلوت فعلا فقط در شهرستان آبادان در حال انجام است، امروز به همین مناسبت در اینجا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امیدواریم این طرح نتایج چشمگیری در کاهش مبتلایان داشته باشد تا بتوانیم متعاقبا آن را در سایر شهرستان های خوزستان عملیاتی کنیم.

استاندار خوزستان افزود: در این طرح افراد آلوده به بیماری کرونا شناسایی و تعدادی از آنها در بیمارستان بستری و تعدادی که نیاز به بستری شدن ندارند در خانه قرنطینه و توسط افراد معین تا ١۴ روز کنترل و نظارت می شوند.

رییس ستاد مقابله با کرونای استان خوزستان بیان کرد: خوشحالیم که تا امروز ٩ هزار بسته معیشتی طی ایام کرونا در آبادان توزیع شده و مقرر است در طول ١۴ روز حداقل در دو نوبت مبتلایان به کرونا که در قرنطینه هستند این بسته های حمایتی را دریافت نمایند.

شریعتی اضافه کرد: فرماندار آبادان اصرار به بررسی وضعیت فعلی آبادان و احیای محدودیت های قبلی دارد. در جلسه روز یکشنبه که با حضور ایشان در استانداری تشکیل می شود، حتما در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است که طرح ستاد اجرایی مبارزه با کرونای شهرستان آبادان که در ۱۶ ماده به تصویب رسیده و شامل  سه واحد شناسایی، پشتیبانی و اجرایی است، به منظور رصد و پیگیری وضعیت بیماران کرونایی سرپایی که به صورت خود قرنطینگی به مدت ۱۴ روز باید در منزل بمانند در شهرستان آبادان از یکم تیرماه در حال اجرا است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار خوزستان استانداری خوزستان برنا خوزستان کرونا ویروس کمک مومنانه مواسات و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ هاشمی بااشاره به اینکه در سال۱۴۰۲  هزار و ۹۳۰ بسته غذایی میان خانواده‌های کم برخوردار در استان توزیع شد، گفت: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال احمر، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز امسال در استان زنجان و در محلات کم برخوردار توزیع شده است.

وی افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

هاشمی گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم برخوردار و محلات در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: هلال احمر استان زنجان با استفاده از ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیاز‌های نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی