Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@23:06:11 GMT

تماس از ایران با هتل محل مرگ قاضی منصوری + عکس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۰۸۱۰

تماس از ایران با هتل محل مرگ قاضی منصوری + عکس

به گزارش رکنا، غلامرضا منصوری تا جمعه ۳۰ خرداد در هتل دوک واقع در بخارست -پایتخت رومانی- اقامت داشته است؛ در همین روز خبرهایی مبنی بر مرگ او منتشر شد. او در ایران از متهمین پرونده‌ی اکبر طبری بود و متهم به دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه شده بود. پس از انتشار خبر مرگ منصوری گمانه‌زنی‌های زیادی درمورد چگونگی و علت مرگ او مطرح شد؛ عده‌ای مرگ او را خودکشی می‌دانستند و عده‌ای هم قتل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی هم می‌گفتند او اصلاً نمرده است و برای فرار از محاکمه شدن مرگ خود را صحنه‌سازی کرده است. وزارت امور خارجه‌ی ایران خبر مرگ او را در همان روز انتشار خبر تأیید کرد. ولی درمورد علت آن هنوز چیزی مشخص نبود.

اینجا هتل دوک محل مرگ مرموز قاضی منصوری

روز سه‌شنبه سوم تیر ماه نیز با هتل دوک تماس گرفته شد؛ شخصی که تلفن را پاسخ داده به انصاف نیوز گفته بود: «فعلاً پلیس در حال تحقیق در این مورد است و تا زمانی که تحقیقات آنها به پایان نرسیده ما نمی‌توانیم دراین‌باره صحبتی کنیم.»

این شخص در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید خبرنگار یا شخصی که بتواند در این زمینه صحبت کند را به ما معرفی کنید، گفته بود:‌ «نه، ما حق انجام چنین کاری را در این لحظه نداریم.»

دادستانی بخارست بعد از تماس اول انصاف نیوز نتیجه‌ی نهایی کالبدشکافی غلامرضا منصوری را -همان روز سوم تیر ماه- اعلام کرد. براساس این گزارش مرگ او با خشونت و با شتابزدگی بوده است. اما بنا بر اعلام این مرجع قضایی حالا قرار است فیلم دوربین‌های هتل در این مرحله بررسی شود.

انصاف نیوز

منبع: رکنا

کلیدواژه: بورس کرونا ریحانه عامری خودکشی فرار پلیس فیلم اخبار حوادث خودکشی رومانی قتل پرونده قاضی منصوری بخارست عکس فیلم فضای مجازی اخبار تهران حوادث تهران ایران ویروس کرونا تلگرام پسر مرگ او

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد

تین نیوز

واحد آموزش های تخصصی ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم را در بین ادارات کل مناطق راه آهن کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی راه آهن شمال شرق ۲ ، این اداره کل بر اساس استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ و شاخص های نیاز سنجی، برنامه ریزی، اجرا و تحلیل اثر بخشی و شیوه نامه ارزیابی عملکرد مناطق توسط مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن، واحد آموزش های تخصصی ریلی راه آهن شمال شرق ۲ موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل مناطق راه آهن شد.

این گزارش می افزاید: در سال گذشته در مجموع ۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت دوره های حضوری برگزار شد و آموزش های مدیران پایه و میانی در سال گذشته طبق فراخوان مشارکت در کتابخوانی و اجرای مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان نیز طی دو مرحله انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • بخش خصوصی ریلی توان توسعه ندارد
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس