Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوروزی گفت: بیش از یکصد ملایری در مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه با هم رقابت می‌کنند.

«حمید رضا نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: امسال نیز چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه  برگزار می‌شود.

 معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه  ثبت نام این دوره از مسابقات از خرداد ماه شروع شده  است  افزود‌:مرحله شهرستانیاینشهرستان ملایر  همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع) برگزار خواهد شد

وی از شرکت بیش از یکصد نفر از خواهران و برادران ملایر در رده های مختلف سنی در این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مرحله شهرستانی این مسابقات  روز پنج شنبه 12 تیرماه برای برادران در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برای خواهران نیز در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار می‌شود

وی با بیان اینکه این مسابقات در رشته های مختلف حفظ، قراعت ،  ترتیل و معارف و عترت برگزار می‌شود افزود: سه نفر برگزیده هر رشته  به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی  با بیان اینکه  این مسابقات به صورت حضوری و با رعایت کامل موازین  بهداشتی برگزار خواهد شد گفت:  امیدواریم بتوانیم شاهد  برگزاری مسابقات خوب و موفقی از سوی  علاقمندان به کتاب وحی در سطح شهرستان ملایر باشیم. 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با بیان اینکه سال گذشته نیز بیش از یکصد نفر در مسابقات قرآن  اوقاف و امور خیریه ملایر شرکت کردند گفت:  سال های گذشته  شاهد درخشش حافظان و قاریان قرآن ملایر در مسابقات قرآنی در مراحل استانی و کشور بوده ایم.

 وی با اشاره به اینکه امسال بعد از برگزاری مسابقات قرآن  بزودی جوایز برگزیدگان  به آنها اهدا می‌شود گفت: اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در برگزاری  برنامه‌های قرآنی و فرهنگی سابقه درخشانی دارد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان مصری و قاریان برجسته کشوری، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی،   برگزاری  دوره تربیت حافظان قرآن ، همکاری با ادارات و نهادها در برگزاری برنامه های مختلف قرآنی و فرهنگی  و.. از جمله این اقدامات بوده  است.  پایان پیام/

 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقاف ملایر شهرستان ملایر مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه ملایر مسابقات قرآن بیش از یکصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • رقابت ۱۶۸ نفر در آزمون سراسری حافظان قرآن کریم
  • پیش‌بینی ۱۶۷ حوزه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات ملایر
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن