Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله صادق آملی لاریجانی در پیامی از بیانات رهبر معظم انقلاب، قدردانی کرد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله آملی لاریجانی در این پیام ضمن تاکید و حمایت از برخورد با فساد آورده است: از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر میکنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن نامه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به محضر مقام معظم رهبری به این شرح است:

بسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دامت برکاته
بعد التحیه و السلام.

از بیانات حکیمانه و الطاف کریمانه حضرت مستطاب عالی نسبت به این حقیر، صمیمانه تشکر میکنم.
برخورد با فساد چه در درون قوه قضاییه و چه در بیرون آن، از راهبرد‌های اساسی نظام از ابتدای تاسیس تا کنون بوده است و گواه آن تاکیداتی است که جنابعالی در زمان‌های مختلف بر این امر نموده اید.

اینجانب در هر دو دوره قبلی قوه قضاییه، به همراه مسوولان عالی قضایی و رؤسای دادگستری‌ها و دادستان ها، این راهبرد اساسی مورد تاکید رهبری نظام را، با قاطعیت تمام دنبال کرده ایم. متاسفانه همه کسانی که از قاطعیت دستگاه قضایی و تصمیمات انقلابی آن در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ضربه خورده بودند، گویی به یکباره فضایی برای انتقام یافتند و در این مسیر ظلم و هتک بسیار کردند که نیازی به انعکاس آن‌ها نیست، ان الله یدافع عن الذین آمنوا؛ و ان الله مع الصابرین.

اینجانب قبلاً گفته ام و یکبار دیگر به محضر جناب عالی عرض می‌کنم که هیچگاه از هیچ فرد فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد. کلامی از بنده را مستند قرارداده اند که هیچ دلالتی بر خلاف آنچه گفته ام ندارد. اگر اتهامی به کسی متوجه است، دستگاه قضایی باید با معیار‌های قانونی و شرعی بدان رسیدگی کند، این وظیفه دستگاه قضایی و حق عمومی است.

در پایان مجددا از الطاف پدرانه جناب عالی، خالصانه و خاضعانه تشکر میکنم و از خداوند متعال دوام عمر و توفیق و تسدید آن بزرگوار را خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة الله.
صادق آملی لاریجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آملی لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، چهارشنبه با آیت‌الله خامنه‌ای دیدار خواهند کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه 12 اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!