Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: ورزش پرتحرک ژیمناستیک در بین دانش آموزان مدارس ابتدایی نهادینه شود.

محمد مهرافزون در مراسم آئین بازگشایی سالن ژیمناستیک شهدای محراب که امروز هشتم تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: ورزش ژیمناستیک یکی از ورزش‌های مادر و بسیار فوق‌العاده جالب و جذاب است و به‌عنوان یک ورزش فعال در جوامع امروزی دارای سابقه‌ دیرینه است و باید تلاش کرد این ورزش پرتحرک را در بین دانش آموزان مدارس پایه ابتدایی نهادینه کرد که منجر به قهرمانی در سطح کشوری و بین‌المللی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود سرانه ورزشی مدارس در میان رشته‌های ورزشی آموزشگاهی ورزش ژیمناستیک یکی از ورزش‌های پر هزینه دانش‌آموزی بوده و عدم تأمین اعتبار برای تهیه امکانات و تجهیزات فضاهای آموزشی و سالن‌های ورزشی به‌ویژه رشته ژیمناستیک از جمله مشکلات عدیده پیش روی تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش است.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: طرح ورزش  ژیمناستیک از سال ۱۳۹۱ به مدارس ابتدایی ابلاغ  شده است ولی به سبب نبود امکانات و تجهیزات و بالا بودن هزینه خرید وسایل ژیمناستیک این طرح در مدارس اجرا نمی‌شود و در حال حاضر این ورزش در دو تا از سالن‌های شهدای محراب و منتظران با عضویت دانش آموزان برگزار می‌شود.

مهرافزون اضافه کرد: توجه به ترویج ورزش و تربیت‌بدنی یکی از راه‌های اساسی ایجاد نشاط و شادابی در میان دانش آموزان بوده که در برنامه هفتگی دانش آموزان منظور شده و در مدارس درس ورزش باید جدی گرفته شود چراکه ورزش برای سلامتی و تندرستی لازم و ضروری است و در سند تحول بنیادین به آن تأکید شده و یکی از ساحت‌های مهم شش‌گانه سند تحول بنیادین است و ۳۴ برنامه این سند مربوط به حوزه تربیت‌بدنی و سلامت است و به‌طور یقین اهمیت دادن به آن از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کنند.

وی بیان کرد: سالن ورزشی شهدای محراب یکی از سالن‌های قابل‌توجه است ولی از امکانات و تجهیزات ورزشی رنج می‌برد که با رایزنی و پیگیری حاج عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد مبلغ ۴۰ میلیون ریال از اعتبار وزارت آموزش‌وپرورش برای خرید وسایل ژیمناستیک به آن اختصاص داده شد و برای بهسازی و راه‌اندازی مجدد آن بالغ‌بر مبلغ ۷۰ میلیون ریال هزینه شده است و ما امروز شاهد آئین بازگشایی آن هستیم.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد ادامه داد: امروز در بازگشایی سالن ورزشی شهدای محراب خدا را شاکریم توانستیم فضای ورزشی و با کیفیتی را برای دانش آموزان فراهم کنیم و با تلاش در حوزه تربیت‌بدنی امید است شاهد استعدادیابی و شکوفایی دانش آموزان در مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی این رشته مهم ورزشی باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت آموزش وپرورش عباس گودرزی ژيمناستيک آموزش وپرورش شهدای محراب دانش آموزان تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معلمان مدارس دانش آموزان توانخواه، تنها علم و دانش آموزش نمی‌دهند بلکه درس زندگی و عشق می‌دهند.
معلمانی که در کنار کار معلمی، در جایگاه مادری و پرستاری هم نقش آفرینی می‌کنند.
خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما به مناسبت در آستانه روز معلم سری به یکی از مدارس دانش آموزان توانخواه زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • جایی که تعلیم و تربیت با عشق گره می‌خورد
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود