Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی نژاد مدیرکل محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: مطابق قانون شکار، صید، خرید، فروش و عرضه گونه‌های حیات وحش ممنوع است.

او ادامه داد: در همین راستا با تشکیل ستاد در مرکز استان بوشهر، پایش مداومی را در بازار‌های هفتگی استان شاهد هستیم.

مدیرکل محیط زیست استان بوشهر ادامه داد: آخرین پایش نیز در بازار هفتگی برازجان صورت پذیرفت که تعدادی پرنده غیرمجاز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قلی نژاد  ضمن تشکر از دوستداران محیط زیست و حیات وحش  گفت: موضوع پیش‌تر به وسیله نصب بنر و تراکت و توزیع بروشور به اطلاع فروشندگان رسانده شده بود، امیدوارم با احترام به قانون از خرید و فروش پرندگانی، چون بلبل، کبک، تیهو و بلدرچین، طرقه  و هدهد در بازار‌های هفتگی خودداری کنند.

موسوی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دشتستان نیز عنوان کرد: با تعطیلی پرنده فروشی در محله ۶۹ هکتاری برازجان، تعداد  هدهد، بلبل، طرقه  و مینا رهاسازی و تجارت جوجه آن‌ها نیز در برازجان برچیده شد.

در مکاتبه با سایت دیوار درج آگهی پرندگان وحشی به طور کامل رفع شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست بازارهای هفتگی حیات وحش پرنده فروشی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ | برخورد کرکس روپل با یک هواپیما در ارتفاع ۱۱ هزار و ۳۰۰ متری
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است