Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  امروز پیامکی از سرشماره وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به نشانی V.Refah برای برخی شهروندان ارسال شد.

 

متن پیامک به شرح زیر است:

«سرپرست محترم خانوارتسهیلات یک میلیون تومانی دوران کرونا قبلا به حساب یارانه شما واریز شده است اگر متقاضی تسهیلات تکمیلی به مبلغ یک میلیون تومان بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید لطفاً از طریق همین خط تلفن همراه ،حداکثر تا ۵ روز آینده عدد ۱ را به ۶۳۶۹ ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

یک مقام آگاه ضمن تائید این خبر،‌گفت: این وام مرحله دوم برای حمایت از خانوارهای یارانه بگیر به مبلغ یک میلیون تومان است که مانند مرحله قبل بازپرداخت آن ۳۰ ماهه با اقساط ۳۵۱۰۰ تومان خواهد بود که از تیرماه از حساب یارانه افراد کسر خواهد شد.در مرحله اول تسهیلات حمایت کرونایی خانوارهای یارانه بگیر به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۲۱۴ سرپرست خانوار پرداخت شد.

 

مسئولان وزارت رفاه فرآیند پرداخت تسهیلات یک میلیونی مرحله اول حمایت کرونایی به یارانه‌بگیران را بزرگترین پروژه دولت الکترونیک دانستند که با ارسال فقط شماره ملی سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ و بدون مراجعه حضوری و بدون ضامن این تسهیلات پرداخت و اقساط آن هم از حساب یارانه‌ای سرپرست خانوار کسر خواهد شد.

 

مشرق

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وام یک میلیونی کرونا اقتصاد جام نیوز یارانه یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 

این مانور با مشارکت ۷۰ نفر کاربر و ۷۰ نفر بازرس و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با موفقیت برگزار و صورتجلسه‌های نهایی تهیه، تنظیم و خودکار ارسال شد. 

در این مانور هماهنگی تمامی دستگاه‌های الکترونیک اختصاص یافته به شعب اخذ رای به روزآوری و پیکر بندی و آماده‌ی به کار گیری در انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه شدند.

لازم به ذکر است در این مانور فرآیند احراز هویت رای دهندگان با پنج نوع مدرک شناسایی و هویتی کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت مورد تمرین قرار گرفت که به صورت کامل قابلیت عملیاتی کسب شد. 

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان برای تعیین دو منتخب از بین چهار کاندید راه یافته به مرحله دوم همزمان با دیگر حوزه‌های انتخابیه کشور صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • طرح تعرفه‌گذاری پلکانی گاز خانگی باید اجرایی شود/ تخصیص بی‌حساب و کتاب یارانه انرژی را متوقف کنید
  • دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود