Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@20:04:56 GMT

سریال جدید شبکه یک را از امشب ببینید

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۱۹۷

ساعت 24-مجموعه تلویزیونی «دخترم نرگس» از امشب ۸ تیر از شبکه یک روی آنتن می‎رود.

 این سریال که در صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی تولید شده است، داستانی پلیسی- اجتماعی دارد و دارای فراز و فرودهای غیر قابل پیش بینی است.


درخلاصه داستان این مجموعه آمده است: نرگس، دانشجوی ممتاز دانشگاه ارومیه است و مراحل انتهایی پایان نامه خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که فرزند سوم خانواده صادقی است همواره گره گشای مشکلات اعضای خانواده، به ویژه برادر بزرگترش نادر بوده و هست اما در روند عادی زندگی‌اشان اتفاقاتی می‎افتد و اسراری فاش می‌شود که احوال نرگس و خانواده را دگرگون می‎سازد...

این سریال ۲۷ قسمتی به موضوعاتی از جمله هم‎زیستی اقوام و ادیان، قاچاق کالا و ارز و تولید ملی اشاراتی دارد.

«دخترم نرگس» هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می‎رود و پنجشنبه‌ها هم بازپخش یک هفته گذشته نمایش داده می‌شود. ساعت ۱:۳۰ ، ۱۰:۳۰ و ۱۵ روز بعد این مجموعه بازپخش می‌شود.

محمود پاک نیت، حسین سحرخیز، مهوش صبرکن، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، فریبا طالبی، امیرحسین صدهزاری، هاشم چاووشی، جمال ذوالقدر، پدرام رحمانی، ماه رخ رفیع زاده و کامیار شکیبایی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

کارگردان این سریال باقر پیران، نویسنده باقر پیران، مدیر تولید سامان حسن‎زاده، مدیر تولید تهران فرزین فرزدنیا، مدیر برنامه‏ریزی محمد رحمانیان، آهنگساز سعید شبانی نژاد، طراح صحنه امین سیمین مرام، طراح لباس میترا بابک، جلوه‌های ویژه میدانی ایمان کرمیان، چهره پرداز مسعود رییس الساداتی، مدیر صدابرداری محمدرضا مرتضایی و مدیر تصویربرداری آن سروش مرشدیان است.

تهیه‎کنندگان «دخترم نرگس» داوود سلیمان پور و سیدحسن فرخی هستند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبردار سینمای ایران درگذشت


به گزارش تابناک، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان»  و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق