Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@04:34:11 GMT

تاج ۸۰ میلیارد بدهی مالیاتی روی سر فوتبال

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۲۴۷۱

تاج ۸۰ میلیارد بدهی مالیاتی روی سر فوتبال

 بدهکار بودن باشگاه‌ها و حتی فدراسیون‌ها اتفاق چندان تازه‌ای نیست، با این‌حال همیشه بخشی از این بدهی‌ها به مسائل مالیاتی مربوط است و هنگامی که رسانه‌ها با توجه به طلبکار بودن افراد مختلف از باشگاه‌ها یا فدراسیون‌ها درباره مجموع بدهی‌ها گمانه‌زنی می‌کنند، چندان حواس‌شان به بدهی مالیاتی نیست. در بسیاری از قرارداد‌های حرفه‌ای پرداخت مالیات به عهده بازیکن یا مربی است، با این‌حال بسیاری از باشگاه‌ها و حتی فدراسیون‌ها در قرارداد‌های عجیب و یک‌طرفه‌ای که به نفع طرف خارجی بسته‌اند، پرداخت مالیات را به عهده گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین چند وقت پیش بود که مشخص شد فدراسیون فوتبال که مدیرانش آن را نهادی مستقل و غیروابسته می‌دانند، درقبال قرارداد‌هایی که با مربیان خارجی مثل کی‌روش و ویلموتس منعقد کرده، مبلغ قابل‌توجه (حدود ۶ میلیارد تومان بابت قرارداد کی‌روش و ۷ میلیارد تومان بابت قرارداد ویلموتس) به اداره مالیات بدهکار است.

در سال‌های اخیر نیز اخبار زیادی درباره بدهی سنگین فدراسیون فوتبال به اداره مالیات بابت مسائل مختلف ازجمله پرنکردن اظهارنامه مالیاتی منتشر و ارقام متفاوتی نیز عنوان شده، با این‌حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد فدراسیون فوتبال به لطف عملکرد درخشان مدیرانش در سال‌های اخیر، اکنون رقمی بیش از ۸۰ میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد که باید آن را به سایر بدهی‌های فدراسیون اضافه کرد. مدیران فعلی فدراسیون نیز هربار در توجیه این مساله از طلب قابل‌توجه در فیفا سخن می‌گویند که قرار است وصول و بدهی‌ها پرداخت شود و این درحالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد فدراسیون طلبی هم از فیفا ندارد!

 

منبع: فرهیختگان

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی تاج بدهی مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • ◄ مالیات و مشکلات شرکت های ریلی
  • فرار مالیاتی با دفتر ویترینی
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • اقساط مالیاتی اصناف بلندمدت‌تر می‌شود
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی