Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده عراقی گفت که نخست‌وزیر این کشور در برخورد با موضوع حملات ترکیه و حضور نیرو‌های خارجی در این کشور، ضعیف عمل می‌کند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «حنین القدو» نماینده پارلمان عراق امروز (یکشنبه) گفت که گروه‌های سیاسی، دولت و فراکسیون‌های پارلمان موضع یکسانی در قبال حملات ترکیه و حضور نیرو‌های آمریکایی در عراق ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نوشته وبگاه المعلومه، او تأکید کرد که موضع دولت در قبال حملات ترکیه و حضور آمریکایی‌ها در عراق ضعیف است و می‌بایست نیرو‌های ارتش با استقرار در مرز با ترکیه، جلوی این حملات را بگیرند.

حنین القدو، همچنین گفت که منطقه کردستان نیز موضع صریح و روشنی در خصوص این حملات ندارد و نیرو‌های پیشمرگه علی رغم برخورداری از سلاح‌های پیشرفته کاری برای تأمین امنیت مرز‌ها انجام نمی‌دهد.

به گفته این نماینده عراقی، در قانون اساسی این کشور در بند دوم فصل اول تأکید شده است که گروه‌های مسلح نباید امکان و پایگاه لازم برای انجام حملات به کشور‌های همسایه عراق از جمله ایران و ترکیه را داشته باشند.

امروز نیز نماینده فراکسیون «النهج الوطنی» عراق از دولت این کشور خواست که به حضور نیرو‌های ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا پایان دهد و باید پرونده حضور نیرو‌های آمرکیایی و ائتلاف در عراق بسته شود و از مشکلات حضور این نیرو‌ها در کشورها، خلاصی یافت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی در عراق حضور نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901436

دیگر خبرها

  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • ببینید | لحظه دردناک مرگ گردشگر ترکیه‌ای توسط نظامیان اسرائیلی
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل