Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری از طراحی و تولید ۲ نرم‌افزار موبایلی به همت اعضای کانون محمد رسول الله رودبار خبرداد.

«سجاد جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به اقدامات این کانون در حوزه طراحی و ساخت نرم‌افزارهای موبایلی اظهارداشت: تاکنون به همت اعضای جوان کانون، ۲ نرم افزار موبایلی در کانون محمد رسول الله(ص) رودبار طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون محمد رسول الله(ص) رودبار ادامه داد: نخستین نرم افزار با عنوان «تمدن نوین؛ گام دوم انقلاب» در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات امام خامنه‌ایی به جوانان است که مشتمل بر مصاحبه با کارشناسان، عکس نوشته از فرمایشات رهبری، کلیپ و افزون بر ۳۵ مصاحبه با کارشناسان مختلف در مورد موضوعات روز است.

 

وی با اشاره به تولید نرم‌افزار«شهید نهضت» به همت کانونی‌های محمد رسول الله(ص) اظهارداشت: این نرم‌افزار در خصوص شهید یونس رودباری اولین شهید انقلاب است که در برگیرنده بخش‌های مختلف چون زندگی‌نامه، کلام دیگران، مبارزین قبل از انقلاب، شهدای شاخص شهرستان و گالری عکس و فیلم از شهید رودباری است.

 

جعفری با بیان اینکه سیدیونس حسینی رودباری، اولین شهید نهضت امام خمینی (ره) است اعلام کرد: این نرم‌افزار با هدف بازخوانی دوباره مجاهدت‌های این شهید که با خون خویش، درخت تنومند انقلاب را بارور کرد، تولید شده است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد گیلان نرم افزار موبایلی کانون محمد رسول الله نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • واکنش شاعرانه محمد مهدی عبداللهی به شعر رهبر انقلاب