Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می دانند. وی ویژگی های مشترک زیادی با دبیر کل حزب الله داشته و روابط صمیمی با افراد مقاومت و مسئولان از رده بالا گرفته تا آنها که در میدان کار فعال هستند دارد.

بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می‌آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همواره در میان افراد حزب الله است. به همین جهت از محبوبیت بالایی در میان آنها برخوردار است. ویژگی های فردی سیدهاشم صفی الدین به او این امکان را می دهد که شخصیت متحرکی در میدان عمل حزب الله باشد؛ ولی از آنجا که اسرائیل همواره در کمین وی بوده است، مجبور است مسائل امنیتی را رعایت کرده و کم تر در میان مردم ظاهر شود.

بهمن سال گذشته حجت‌الاسلام سید‌هاشم صفی‌الدین رئیس‌ شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره) دیدار و گفتگو کرده بود.

 

 

منبع: دیده بان ایران

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ازدواج زینب سلیمانی حزب الله لبنان سردار قاسم سلیمانی صفی الدین حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم است. او با آیت الله شهید مصطفی خمینی ازدواج کرده و عروس ارشد حضرت امام خمینی (س) است.

به گزارش جماران، خانم معصومه حائری در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند، ایشان در ابتدا علاقه‌ای به ازدواج نداشتند، اما با توجه به شرایط آن دوران به توصیه پدرشان و بعد از ملاقات حاج آقا مصطفی به ازدواج با ایشان رضایت می‌دهند، و بعد از گذشت یک سال به عقد ایشان در می‌آیند. 

حاصل ازدواجشان ۴ فرزند بود، دو تن از فرزندانشان در کودکی از دنیا رفته اند، و یک پسر به نام حسین و یک دختر به نام مریم دارند. ایشان در دوران تبعید حضرت امام (س) و حاج آقا مصطفی در عراق حضور داشتند، و همسر گرامیشان را همراهی می‌کردند.

 

دیگر خبرها

  • معصومه حائری، عروس امام خمینی درگذشت
  • عکس| عروس امام خمینی (ره) کیست؟/ همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت؛ معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • فوری/عروس امام خمینی درگذشت
  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • از روز جهانی کتاب و حق مولف تا نقش کتاب در سبد خانواده‌ها