Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا شکور زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شکست استقلال برابر فولاد گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد  که به یک باره استقلال نتوانست همان بازی ابتدایی خود را انجام دهد. اشتباهات آنها رفته رفته بیشتر شد و همین مسئله و قضاوت پراشتباه داور باعث شکست آبی پوشان شد.

این بازیکن پیشین آبی پوشان ادامه داد: بازیکنان استقلال دیگر می ترسیدند حتی به حریف نزدیک شوند زیرا احتمال این را می دادند که یا اخراج شوند یا کارت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان نمونه وقتی قائدی کارت گرفت، مجیدی مجبور شد او را از زمین خارج و بازیکن دیگری را جانشین او کند.

شکورزاده گفت: هیچ کدام از بازیکنان استقلال آمادگی گذشته را نداشتند. ارسلان مطهری که در هفته های قبل از تعطیلی لیگ، یکی از آماده های استقلال بود، حرفی برای گفتن نداشت و در مجموع شاهد یک بازی ضعیف از استقلال بودیم که منجر به این شکست شد و تا حدود زیادی شانس قهرمانی استقلال در لیگ نوزدهم از بین رفت.

وی در مورد اخراج سرمربی آبی پوشان خاطرنشان کرد: از فرهاد مجیدی انتظار بیشتری داشتیم. او سالها در اروپا، کشورهای عربی و ایران بازی کرده بود. تجربه بالایی دارد و نباید این چنین از کوره در می رفت که باعث اخراجش بشود. وقتی او از زمین بازی اخراج شد، شیرازه استقلال هم به طور کامل از هم پاشید. بنابراین اگر او قرار است در آینده همچنان سکان دار هدایت تیم استقلال باشد باید صبور تر بوده و اجازه ندهد هر حرکتی او را وادار به واکنش کند. زیرا بیشتر از همه تیمش از این موضوع ضربه می بیند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بازیکنان فولاد هم گفت: آنها به همراه سرمربی شان از اخراج دو بازیکن استقلال نهایت استفاده را برده و توانستند بازی را با پیروزی به پایان برسانند. اخراج دو بازیکن از زمین شرایط خوبی را برای فولاد فراهم کرد و دیدیم آنها گل دوم را به این دلیل زدند که جای دو بازیکن در خط دفاع خالی بود.

شکورزاده در مورد قضاوت داور این دیدار اظهار داشت: متأسفانه باز هم چیدمان داوری حاشیه ساز شد. سیدعلی در حدو اندازه های این دیدار نبود. او بیشتر به دنبال کارت دادن بود تا مدیریت کردن بازی. اگر چه عارف غلامی اشتباهات زیادی داشت اما به گفته چند کارشناس داوری او نباید اخراج می شد اما سریال اشتباهات سیدعلی باعث شد تا استقلال نتیجه را به فولاد خوزستان واگذار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: درست است که با این شکست، شانس قهرمانی استقلال خیلی کم شده است اما باید منتظر ادامه لیگ و اتفاقات فوتبالی آن باشیم زیرا در فوتبال هیچ چیز تا پایان بازی قابل پیش بینی نیست.

کد خبر 4958095

منبع: مهر

کلیدواژه: عارف غلامی ارسلان مطهری فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا فدراسیون کشتی تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر فوتسال فوتسال کمیته ملی المپیک تیم فوتبال فولاد خوزستان وزارت ورزش و جوانان فرهاد مجیدی باشگاه پرسپولیس اتحادیه جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد

بازیکن کلیدی تیم استقلال ممکن است بازی حساس مقابل قرمزهای اهواز را از دست بدهد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ مهرداد محمدی بازیکن کلیدی آبی‌های تهران که تاکنون 6 گل برای این تیم به ثمر رسانده در حال حاضر 3 کارته است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا، بازی با فولاد در هفته بیست و هفتم را از دست خواهد داد.

شاگردان نکونام فردا (دوشنبه 17 اردیبهشت) از ساعت 19 به مصاف ذوب آهن می‌روند و سپس درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، روز دوشنبه 24 اردیبهشت به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)