Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دفتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان غربی در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه و کنار استان منعکس می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، در بسته خبری پیش‌رو، بخشی از اخبار گوشه و کنار استان آذربایجان‌غربی گردآوری و در اختیار خوانندگان و مخاطبان خبرگزاری تسنیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شهرداری ارومیه خطاب به بازیکنان  این تیم اظهار داشت: هواداران این شهر به‌دنبال برد تیم هستند اما بازیکنان ابتدا باید بجنگند تا پیروز شوند و خوشبختانه هواداران این شهر با برد و باخت تیم شهرداری، حامی آن هستند یعنی چیزی که در فصل گذشته به عینه مشاهده کردیم.

پیمان اکبری گفت: خوشبختانه هواداران پشتوانه تیم بوده و علاقه‌مند به حضور آنها در سالن هستم و از سوی دیگر تیم شهرداری ارومیه نیز باید به سختی تمرین کند تا به آسانی مسابقه دهد. 

وی با اشاره به اینکه در هر جذب، فکر، هدف و پشتوانه وجود دارد افزود: این تیم بازیکن ذخیره و ثابت ندارد و به همین خاطر از تمامی بازیکنان استفاده خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه شخصیت تیمی من باید حفظ شود اظهار داشت: از سوی دیگر نظم و انضباط نخستین فاکتور زندگی شخصی و ورزشی من است و نظم و انضباط در تمرین اولویت دارد.

اکبری با تقدیر از رسانه‌های ارومیه تصریح کرد: خوشبختانه رسانه‌های این شهر تمام اخبار تیم را پوشش می‌دهند و از شهرداری ارومیه حمایت قاطع می‌کنند و از رسانه‌های قدرتمند کشور محسوب می‌شوند.

47 تبعه خارجی در مرز سلماس دستگیر شدندکشف و ضبط 52 کیلوگرم مواد مخدر در مرز سلماس

استاندار آذربایجان‌غربی شهادت جانباز "صالح فیضی"را تسلیت گفت

استاندار آذربایجان‌غربی شهادت جانباز 70 درصد "محمد صالح فیضی" از جانبازان دوران دفاع مقدس را به مردم شهرستان بوکان و آذربایجان‌غربی به ویژه خانواده این شهید تسلیت گفت.

متن کامل پیام محمدمهدی شهریاری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس محمد صالح فیضی موجب تالم و تاثر شد. این شهید سرافراز که نشان و افتخار جانبازی در دوران دفاع مقدس را بر سینه دریاوار خود داشت، سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات جنگ تحمیلی را تحمل کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت محمد صالح فیضی که از کارکنان فرمانداری بوکان نیز بوده است، از خداوند متعال برای این شهید والامقام علو درجات و برای خانواده معظم ایشان صبر و بردباری مسئلت می‌کند.

قیمت مصالح ساختمانی اعلام شد

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی اظهار تصریح کرد: فروش مصالح ساختمانی و هزینه حمل مصالح از درب کارخانه تا محل کار باید مطابق مصوبه تنظیم بازار صورت گیرد در غیر این صورت تخلف بوده و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی و تعزیرات حکومتی برخورد خواهد شد.

بازدید فرماندار میاندوآب از عملیات احداث درمانگاه فرهنگیان

حسام شیرازه محبت سرپرست فرمانداری شهرستان میاندوآب به همراه نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی عملیات احداث درمانگاه آموزش و پرورش بازدید کرد.

درمانگاه آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب، در قالب مجتمع رفاهی درمانی به مساحت هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر10 میلیارد ریال با هدف خدمات دهی به فرهنگیان شهرستان‌های جنوب استان احداث می‌شود.

درمانگاه آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب شامل بخش‌های پزشکی و دندان پزشکی، داروخانه، رادیولوژی، سونوگرافی، خدمات روانشناختی، مشاوره خانواده و پزشک متخصص در پنج رشته درمانی بوده و در آینده‌ای نزدیک با حضور مقامات استانی و کشوری افتتاح خواهد شد.

برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی

دبیر جشنواره زیر سایه خورشید در آذربایجان‌غربی گفت: دوازدهمین دوره جشنواره مردمی زیر سایه خورشید امسال در حالی برگزار می‌شود که نه تنها ایرانیان بلکه تمام مردم جهان با مشکل شیوع گسترده ویروس کرونا درگیر هستند بنابراین جشنواره امسال با محدودیت‌های ویژه و رعایت کامل پروتکل‌‎های بهداشتی برگزار می‌شوند.

ادریس آقالو افزود:  امسال تمام برنامه‌های تجمعی، گردهمایی‌‌ها و نشست‌ها لغو و بخشی از هزینه برنامه‌های یاد شده صرف امور خیریه از قبیل آزادسازی زندانی، تامین جهیزیه و خدمت در مناطق محروم استان خواهد شد.

حضور 2 ‌ملی‌پوش در تیم کشتی دریاچه ارومیه

 سرپرست هیئت کشتی آذربایجان‌غربی گفت: دو کشتی‌گیر تیم ملی با توافق صورت‌گرفته به تیم دریاچه ارومیه، نماینده استان در لیگ برتر کشتی پیوستند.

سعید خوشبخت افزود: فصل نقل‌ و انتقال لیگ‌برتر کشتی سال جاری آغاز شده و در نخستین روزهای آن، امیرمحمد یزدانی و اسماعیل نجاتیان به تیم آذربایجان غربی پیوستند.

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام سلماس

 نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام سلماس خبرداد.

یعقوب رضازاده گفت: به‌صورت جدی در تلاش برای جذب اعتبارات ملی جهت پایان پروژه‌های عمرانی شهرستان هستیم که در نخستین اقدام موفق به اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام سلماس شدیم.

وی افزود: در مورد بازگشایی مرز سلماس، موافقت‌های کتبی مقامات امنیتی سطوح مختلف کسب شده و در گام دوم از طریق پارلمان دوستی ایران و ترکیه سعی خواهیم کرد رضایت طرف ترکیه را کسب کنیم.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P/S6,48/CT7 بیشتر بخوانید... تاکید رئیس جمهور بر تامین ارز کالاهای اساسی و بخش تولید/ بازگشت تعادل به بازار ارز درپی بازگشایی مرزها سرگردانی صادرکنندگان در مرز اینچه‌برون؛ خبری از بازگشایی مرز نیست

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری ارومیه آذربایجان غربی بازگشایی مرز مرز سلماس خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف بیش از ۶۳ هزار عدد انواع داروهای خارجی در گمرک مرزی سرو در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان، سردار محمد احمدی با اعلام خبر کشف محموله داروهای قاچاق اظهار کرد: مرزبانان مستقر در گمرک مرزی سرو حین تفتیش و بازرسی خودروهای ورودی به کشور، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی دقیق آن از قسمت‌های مختلف اتوبوس، موفق شدند تعداد ۶۳ هزار و ۲۱۲ عدد انواع داروی خارجی، ۱۵۵ عدد آمپول، ۱۴۲ عدد قطره چشمی، ۱۹ عدد شربت خارجی، ۳۰ عدد اسپری بینی که جمعاً تعداد ۶۳ هزار و ۶۵۸ عدد دارو را بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شد.

احمدی ادامه داد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران‌ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند، بنابراین مرزداران استان آذربایجان‌غربی با عزم جدی با هرگونه قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

کد خبر 749014

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه