Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@02:10:24 GMT

کشف انبار محتکران لوازم یدکی خودرو

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۳۶۱۰

کشف انبار محتکران لوازم یدکی خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل، یکشنبه ۸ تیر در جریان دستگیری عوامل احتکار لوازم یدکی خودرو در استان اظهار کرد: با کسب اخبار و اطلاعات و پیگیری پلیس آگاهی محتکری که به انباشت لوازم یدکی خودروهای سنگین در انباری نزدیکی اردبیل اقدام کرده بود، شناسایی و کشف شد تا با همکاری مجموعه انتظامی و قضایی عوامل آن دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی میزان لوازم یدکی احتکار شده را بیش از ۳ هزار و ۷۰۹ قلم انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین اعلام و خاطرنشان کرد: ارزش اقلام کشف شده ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که با هماهنگی معاونت قضایی دادگستری استان فرد دستگیر شده در اختیار آنها قرار گرفته است.  

فرمانده انتظامی اردبیل افزود: نیروی انتظامی در ماموریت خود برای مقابله با محتکران و عوامل مخل نظام اقتصادی تلاش می‌کند تا در کنار فراهم کردن بستر امنیت اقتصادی با هرگونه تخطی در این زمینه برخورد کرده و اجازه سوءاستفاده را ندهد.  

حسینی از اهالی استان خواست؛ در صورت اطلاع از انبار و محل دپوی اقلام غذایی و کالاهای مختلف گزارش آن را به پلیس ارائه کنند تا در اولین فرصت برخورد انتظامی و قضایی انجام شود.  

کد خبر 526268 برچسب‌ها احتکار استان اردبیل پلیس - آگاهی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احتکار استان اردبیل پلیس آگاهی لوازم یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ فارسی گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران نیروی انتظامی مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری فوتون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور تعداد ۷۵ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان امر ارزش تقریبی این محموله را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق از شهروندان خواست موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با سامانه ۱۹۷ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • لوازم یدکی رنو
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی