Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد گل افشان رئیس سازمان جوانان هلال احمر صبح امروز در نشست خبری، اظهار کرد: سومین دوره انتخابات مجامع استانی و مرکزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر انجام شده است و براساس تصمیم رئیس جمعیت، کانون‌های جوانان از امسال دارای بودجه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بر اساس توافق با وزیر آموزش و پرورش، برای دانش آموزان مقطع ۶ سال ابتدایی، کانون‌های دانش آموزی فعال خواهند شد، برای متوسطه اول طرح دادرس و برای دانش آموزان متوسطه دوم بحث کمک‌های اولیه انجام می‌شود، ۸ آذر نیز مانور زلزله را در مدارس خواهیم داشت.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: در زلزله سر پل ذهاب و حتی تهران آسیب دیدگان فراوانی داشتیم و علت آن هم عدم آگاهی از نحوه پناه گیری بوده  که اصلی‌ترین محل آموزش آن از مدارس است.

وی گفت: در حال حاضر ۶۵۰۰ کانون دانش آموزی در کشور داریم که با توافقات انجام شده امیدواریم دو برابر شود.

گل فشان ادامه داد: گروه هدف دیگر جوانان هستند که در کانون‌های جوانان فعال هستند که بیش از ۲۰۰ هزار نفر عضو داریم. ۳۰۷ کانون طلاب نیز در کشور داریم که در حال رشد هستند و در بسیاری از اردو‌های جهادی و حوادث از ظرفیت این افراد استفاده می‌کنیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: سازمان جوانان ۵۶۰ کانون روستایی دارد که پایه خانه‌های هلال هستند و رئیس جمعیت نیز به تقویت آن‌ها تأکید ویژه داشته است.

وی تصریح کرد: بر اساس توافقات انجام شده، سازمان جوانان به نرم افزار «شاد» نیز دسترسی پیدا کرد و از هفته پیش تاکنون موضوعات آموزشی با محوریت آموزش‌های امدادی و ... در این نرم افزار بارگذاری شده است.

گل فشان افزود: در طول ۳ ماه گذشته ۲۲ هزار واحد خون نیز توسط جوانان هلال احمر اهدا شده که این امر اتفاق بزرگی بوده است.

گل فشان خاطرنشان کرد: جشنواره گام دوم انقلاب نیز در رشته‌های سرود، شعر و تدوین شعار برای دانش آموزان و نوجوانان روباز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر سازمان جوانان جمعیت هلال احمر حوادث طبیعی امدادرسانی هلال احمر سازمان جوانان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رییس جمعیت هلال‌احمر با صدور پیامی به دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمادگی هلال‌احمر ایران جهت کمک و امدادرسانی به سیل‌زدگان کنیا را اعلام کرد.

در متن پیام کولیوند خطاب به «احمد ادریس» دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا، آمده است: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند.

متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

کد خبر 6093845

دیگر خبرها

  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت