Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلندی گفت: به دلیل محدودیت در ترددها و توجه مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشگیری از شیوع کرونا، مصرف بنزین در این منطقه با کاهش ۳۱ درصدی روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تربت حیدریه، «جواد بلندی» امروز( ۸ تیر) در جلسه تحلیل و بررسی آمار مصرف انواع فرآورده های نفتی واحد تامین و توزیع در سال جاری افزود: همچنین از ابتدای امسال با کاهش ۳۷ درصدی نفت سفید و نیز کاهش ۳ درصدی مصرف نفت گاز، در این خطه مواجه بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی تربت‌حیدریه گفت: در این ایام مصرف گاز مایع و گاز سی‌ان‌جی به ترتیب با کاهش ۱۸ و ۱۷ درصدی مواجه بود، اما در مقابل با فعال شدن تعدادی از صنایع، مصرف نفت کوره از افزایش ۲۷ درصدی برخوردار شده‌است.

 

بلندی در ادامه ضمن تحلیل و بررسی مشکلات احصا شده مربوط به اجرای طرح الکترونیکی توزیع‌ نفت ‌سفید که از ابتدای خرداد ماه امسال به مرحله اجرا درآمد، گفت: با تکیه بر شعار مشتری مداری باید نهایت مدارا و چشم‌پوشی را هنگام ارایه خدمات بکار بست.

 

وی با اشاره به رفع محدودیت‌های‌ سفر، بازگشایی اماکن تفریحی ‌و زیارتی، بر لزوم تشدید بازدید تیم‌های کنترلی ‌و نظارتی و نیز رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح مجاری عرضه‌ سوخت و جایگاه های CNG در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی تربت‌حیدری افزود:شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه تربت حيدريه يكي از مناطق ۳۷ گانه شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران است كه داراي ۴ ناحيه مشتمل بر ۹ شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، گناباد، بجستان و خواف است.

 

وی اظهارکرد:منطقه تربت‌حیدریه داراي ۱۲۰ باب فروشندگی نفت سفید، ۶۳ باب جايگاه عرضه سوخت، ۹ فروشندگي داخل اتاقك، ۲۰۰ فروشندگي و تعاوني روستايي و همچنين ۳۲ باب جایگاه فعال عرضه CNG می‌باشد، ناوگان حمل و نقل منطقه داراي ۱۷۴ نفتكش شامل ۱۱۰ دستگاه تريلر و ۵۴ دستگاه ۱۰ چرخ و ۱۰دستگاه ۶ چرخ است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصرف سوخت ویروس کرونا تربت حیدریه پخش فرآورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه