Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی خوئینی ها چهره خاکستری و پشت پرده جریان لیبرال اصلاح طلب پس از مدتها با انتشار نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی موضوعاتی را بیان کرد که نشان می دهد این تئوریسین جریان اصلاحات بدون برنامه و هدف و استراتژی دست به نوشتن چنین نامه ای نزده است.

اخبار سیاسی- در سالهای اخیر دولت و مجلس در اختیار جریان اصلاح طلبی بوده و مشخصا مردم امروز انتقادات فراوانی به نحوه اداره کشور توسط قوه مجریه و دولت حسن روحانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش افکارنیوز، دولتی که با حمایت تمام قد اصلاح طلبان بر روی کار آمد و شعارهایی داد که توانست رای مردم را به دست آورد اما عملکرد این دولت آنچنان شور شده که بر کسی پوشیده نیست که با دلار نزدیک به 20 هزار تومان و افزایش چند صد درصدی قیمت مسکن و اقلام معیشتی مردم و ... وضعیت اقتصادی کشور وضعیت خوبی نیست.

هنوز یاد مردم است که تکرار می کنیم رئیس دولت اصلاحات و از رفقای نزدیک موسوی خوئینی ها در مجمع روحانیون مبارز باعث رای مجدد مردم به روحانی شد و حالا اصلاح طلبان به جای آنکه پاسخگوی عملکرد خود باشند به دنبال عوض کردن زمین بازی هستند و نوک انتقادات در اداره کشور را به سمت رهبری گرفته اند؟!

آقای موسوی خوئینی ها گویا فراموش کرده اند که مسئولیت اجرایی کشور را طبق قانون اساسی رئیس جمهور بر عهده دارد و به جای اینکه انتقادات خود از نحوه اداره کشور را به رئیس قوه مجریه کنند چرا نوک پیکان خود را به سمت رهبری گرفته اند؟

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی در خصوص نامه موسوی خوئینی ها خاطرنشان کرد: خوب بود اصلاح‌طلبان و افرادی مانند آقای موسوی خوئینی‌ها که در مشکلات امروز کشور دخیل هستند به اشتباه خودشان اعتراف می‌کردند و از محضر مردم عذرخواهی می کردند نه اینکه بخواهند تمام مسائل را در به مقام معظم رهبری نسبت دهند.

حجت‌الاسلام کلانتری تاکید کرد: مقام معظم رهبری دائماً هشدار و تذکر دادند و نکات حساس را گوشزد کردند ولی متاسفانه از طرف همین آقایان گوش شنوایی نبود و عدم توجه به این هشدارها موجب شد مشکلاتی به وجود آید که امروز می‌بنیم.

وی با بیان اینکه نامه آقای خوئینی‌ها مملو از فرافکنی و فرار روبه‌جلو است،  اظهار داشت: نکته عجیب تر اینکه می‌بینیم دقیقاً همان کاری که دشمن یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود انجام می‌دهند را برخی در داخل دنبال می‌کنند.

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی می‌بینند ارباب‌شان دچار مشکل شده و تیرهایشان به سنگ خورده و در مقابل ملت ایران به زانو درآمدند دست به یک سلسله حملات کور می زنند مثلا تهدید می‌کنند، شایعه پراکنی می‌کنند و ستونهای نظام را هدف قرار می دهند. 

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی تاکید کرد: آقای موسوی خوئینی ها با این نام دقیقاً در زمین دشمن بازی کرده یعنی همان کاری را کرده که دشمن دنبالش بوده است، وگرنه امروز که نگاه ها همه به سمت شیطان بزرگ است زمان چنین حرف‌هایی نیست و اینکه با این اقدامات دشمن را از زیر سنگینی نگاه ها بیرون بیاوریم و نگاه ها را به سمت درون کشور و به سمت جمهوری اسلامی ببریم.

وی تصریح کرد: باید افرادی مانند آقای موسوی خوئینی ها و افراد تاثیر گذار در جریان اصلاحات الان باید بیایند از مردم عذر خواهی کنند، مردم یادشان نرفته که اینها در جریان مناظرات و انتخابات چه وعده هایی دادند و کدام را عمل کردند.

حجت‌الاسلام کلانتری یادآور شد: با توجه به شناختی که از این جریان در ۴۰ سال گذشته دارم، اینها همواره عادت داشته‌اند که با همه ابزارها، جنگ تبلیغاتیی و موج های روانی کاندیدای مورد نظر خودشان را بر جامعه تحمیل کنند بعد زمانی که مشکلی پیش بیاید و امکان ادامه ندارند تمام ناکامی‌ها و ناکارآمدی های خودشان را به گردن دیگران می‌اندازند، الان هم چنین اتفاقی رخ داده است و این بسیار خطرناک است.

لطف الله فروزنده نیز در واکنش به نامه موسوی خوئینی ها گفت: اگر قرار است کسی یا نهادی پاسخگوی معیشت مردم باشد، آن نهاد دولت است و طی ۸ سال اخیر هم دولت در دست « حسن روحانی » است که از موتلفین و همفکران موسوی خوئینی‌ها است.

وی تاکید کرد: در دهه ۶۰ و ۷۰ نیز دولت در دست دوستان موسوی خوئینی‌ها بود و عمده مشکلاتی که امروز در حوزه معیشت و اقتصاد داریم ناشی از سوءمدیریت آن روز دولت‌مردان و حامیان فکر غربی است.

فروزنده گفت: تفکر مورد حمایت موسوی خوئینی‌ها در سنوات مختلف زمام کشور را در اختیار داشت و امروز بسیاری از مشکلات کشور ناشی از طرز تفکر و مدیریت آنها است، تفکری که به توانمندی داخلی اعتقاد ندارد و همواره به دنبال ارتباط با غرب بود که مشکلات ناشی از آن را پس از تصویب برجام دیدیم.

وی با اشاره به اینکه موسوی خوئینی‌ها خود جزء نظریه پردازان و مدافعان این طرز فکر است، تصریح کرد: من توصیه می‌کنم آنها قبل از هر چیز خود را مورد بازخواست قرار دهند و در پیشگاه ملت عذرخواهی کنند و مسئولیت رفتارهای خود را بر عهده بگیرند.

معاون پارلمانی دولت دهم در پایان گفت: موسوی خوئینی‌ها و دوستان او همواره همین طور عمل کرده‌اند، یعنی زمانی که عملکرد مطلوبی ندارند و توسط مردم طرد می‌شوند، شروع به فرافکنی می‌کنند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسوی خوئینی ها اصلاح طلب دولت حسن روحانی اصلاح طلبان رهبری موسوی خوئینی ها نامه موسوی خوئینی ها آقای موسوی خوئینی ها انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد

منابع مصری که به نامشان اشاره نشده به پایگاه خبری «العربی الجدید» گفته اند که یک هیأت اسرائیلی وارد قاهره شد که سه ساعت به طول انجامید.

در این سفر برگه اصلاح شده پیشنهاد جدید رژیم صهیونیستی که شامل برخی نقطه نظرات و برخی نکات اصلاحی بود که حماس آن را درخواست کرده بود، در اختیار دولت قاهره قرار داده شد.منابع مصری به جزییات و موارد اصلاح شده هیچ اشاره‌ای نکردند.

به نظر می‌رسد که تحرکات کشور‌های ذینفع در مذاکرات برای برای رسیدن به آتش بس دوباره در غزه قوت گرفته است.

در همین راستا نیز آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در یک سفر منطقه‌ای برای رایزنی درمورد آتش‌بس در غزه وارد منطقه شده و دقایقی پیش پس از سفر به عربستان و اردن وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

از سوی دیگر، دیوان امیری قطر نیز سه شنبه شب گزارش داد که تمیم بن حمد آل ثانی امیر این کشور و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر با یکدیگر درخصوص آتش بس در غزه تلفنی گفتگو کردند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه تبدیل شد
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • رژیم صهیونیستی پاسخ پیشنهاد حماس را با اصلاحات به مصر داد
  • آیین نامه خودروهای کارکرده هنوز در دولت است
  • فرمان علم الهدی به دولت رئیسی درباره گرانی ها
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه