Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه مرحله اول مسابقه گزارشگر شو مشخص شد؛ از چهارشنبه هر روز یک مسابقه بین چهار شرکت کننده برگزار می شود و دوستان برای برنده شدن به رای شما نیاز دارند. لطفا به گزینه ای رای بدهید که استعداد بهتری در گزارشگری دارد یا صدایش بهتر است و یا ایده اش خلاقانه بوده

طرفداری - با سلام خدمت کاربران طرفداری. پس از پایان مهلت ارسال ویدیو های چالش گزارشگرشو، از بین تمامی ویدیو های ارسالی، 105 ویدیو برای این مسابقه انتخاب شده است که نحوه اجرای مسابقه و برنامه آن به شرح زیر است:

شرکت کنندگان این مسابقه در 36 گروه 4 نفره تقسیم شدند که از هر گروه 1 نفر به دور بعد راه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مسابقات هر روز ساعت 19 برگزار می شود و مهلت رای گیری در ساعت 19 فردای آن روز با شروع مسابقه روز بعد، به پایان می رسد. شما می توانید پس از تماشای فیلم های ارسالی، به هر یک از گزینه های مورد نظرتان رای بدهید و نفر برنده با رای شما تعیین می شود. در صورت مساوی شدن تعداد رای ها در هر گروه، نفر برتر توسط جهانگیر کوثری انتخاب می شود. پس از پایان مسابقات مرحله اول، 12 نفر مستعد که در رای گیری موفق به راه پیدا کردن به مرحله بعد نشده اند، توسط جهانگیر کوثری انتخاب می شوند تا مجموع نفرات برگزیده برای مرحله بعد به 32 نفر برسد. فرم برگزاری مسابقه در مراحل بعد تغییر خواهد کرد و به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

 

برنامه مسابقات

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم میکس ریکرو ایران در دور نخست مسابقات حذفی جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.   تیم کشورمان در مرحله یک هشتم پایانی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت و راهی دور بعد شد.   تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ به ۴ مقابل مکزیک نتیجه را واگذار کرد و و از صعود به جمع ۴ تیم برتر بازماند.   در مرحله مقدماتی این مسابقات تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز ۱۳۲۷ در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد. ­

دیگر خبرها

  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد