Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامعلی عسگری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به انعقاد قرارداد همکاری این صندوق با بانک مهر ایران به منظور اعطای وام قرض الحسنه به نیازمندان، افزود: در سال ۹۸ در مجموع ۹ هزار و ۹۵۲ فقره وام قرض الحسنه به نیازمندان کرمانشاهی پرداخت شد که ۶ هزار و ۶۲۸ فقره از سوی صندوق امداد ولایت و باقی توسط بانک مهر ایران تامین و پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اعتبار ۷۱ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومانی وام های پرداختی در سال گذشته، افزود: از این میزان ۴۲ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان از سوی صندوق امداد ولایت استان و باقی از منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران تامین شده است.

وی ادامه داد: وام های قرض الحسنه در سه سرفصل اشتغال و خودکفایی، تامین ودیعه و هزینه های مسکن و سرفصل حمایتی (کارگشایی) به نیازمندان واجد شرایط تعلق می گیرد.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین وام پرداختی در سال گذشته با اعتبار ۳۰ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومانی به سرفصل وام های حمایتی اختصاص داشته که این وام ها با هدف گره گشایی از مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی و سایر موارد برای ۶ هزار و ۷۲۱ خانواده نیازمند در استان پرداخت شده است.

عسگری با اشاره به رسالت مهم این نهاد در ایجاد اشتغال پایدار برای خانوارهای نیازمند، تصریح کرد: همچنین طی سال گذشته با پرداخت ۲۰ میلیارد و ۷۷۵ میلیون تومان وام اشتغال برای یک هزار و ۴۳۸ نفر در استان شغل پایدار و کسب و کار زودبازده ایجاد شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت هزار و ۸۴۷ خانوار از وام های ودیعه و تامین هزینه های مسکن با اعتباری حدود ۲۰ میلیارد تومان بهره مند شدند.

او با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات وام های پرداختی توسط صندوق امداد ولایت از محل سپرده های خیران نیک اندیش نزد این صندوق تامین می شود، ابراز امیدواری کرد: خیران همچنان با به امانت گذاشتن وجوه خود نزد این صندوق یاری رسان نیازمندان در حل مشکلات پیش رو باشند.

۷۸ هزار خانواده با جمعیتی بیش از ۱۸۰ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد استان کرمانشاه هستند که در سال ۲۰۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به آنان پرداخت می شود.

از جمعیت ۲ میلیون نفری کرمانشاه، ۵۰۰ هزار نفر معادل ۲۶ درصد در ۲ هزار و ۵۹۵ روستای و مابقی در ۳۴ شهر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه وام قرض الحسنه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی ره کرمانشاه وام قرض الحسنه تسهیلات ارزان قیمت کمیته امداد امام خمینی ره کرمانشاه وام قرض الحسنه وام قرض الحسنه میلیون تومان امداد ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام