Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه استان بیشترین اماکن متبرکه را دارد، گفت: امامزادگان یکی از مولفه های تاثیرگذار در نشر و انتقال مکتب بزرگ تشیع هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی پیش از ظهر امروز در همایش استانی تکریم و بزرگداشت امامزادگان مازندران که در سالن اجتماعات امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد، با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: استان مازندران، بزرگان و علمای فاخری دارد و امروز چهره های دینی، شهدا و علمای بسیاری در استان ما وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان مازندران بیشترین اماکن متبرکه را دارد، افزود: امامزادگان یکی از مولفه های تاثیرگذار در نشر و انتقال مکتب بزرگ تشیع هستند، اولین خروجی مهاجرت امامزادگان به مازندران این بوده که استان ما اسلام را با شیعه گری پذیرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خاطرنشان کرد: دومین مولفه امامزادگان این است که آنها نماد و پیام مظلومیت اهل بیت هستند.

حیدری بیان کرد: حضور امامزادگان در کشور به مامن فکری و عقیدتی برای شیعیان و دوستداران اهل بیت تبدیل شده و منشا پیدایش و پرورش خانواده و اقوام سادات در استان مازندران بوده است، استان مازندران دومین استان کشور است که بیشترین تعداد سادات را دارد.

وی با بیان اینکه بنای ۲۷۰ امامزاده در استان در حال ساخت و ساز است، یادآور شد: در سطح استان از خادمان در دهه کرامت تجلیل به عمل می‌آید که امروز و در این همایش میزبان خادمان سه شهرستان برای تجلیل و قدردانی هستیم.

گفتنی است امسال همزمان با روز ملی تجلیل و بزرگداشت امامزادگان، از ۳۸۰ خادم و هیات امنای بقاع متبرکه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امامزاده عباس ساری استان مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند

دیگر خبرها

  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • تلاش برای پیوند منزل، محله، مدرسه و مسجد در سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • اسلامی: تمام مولفه‌های انتخابات دور دوم با دقت انجام می‌شود
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها