Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد کریم نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص «حقوق بشر آمریکایی» و نامگذاری هفته دوم تیر هر سال به این نام، دبیرخانه پویش مردمی حوزه هنری از طراحان گرافیست استان و علاقه‌مند دعوت به شرکت در این کارگاه کرده است.

وی اظهار داشت: برای پیشبرد کارگاه و رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی پیشگیری کرونا لازم است علاقه مندان به شرکت در این کارگاه پیش طرح‌های این موضوع را با استفاده از تجربیات حرفه‌ای خود آماده کرده و موقع حضور در کارگاه به استاد و مدیر کارگاه ارائه کنند و با صلاحدید و راهنمایی های لازم استاد، پوستر را در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتی متر اجرا کرده و در همان روز به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه طرح‌های ارائه شده به این فراخوان نباید از آثار دیگر طراحان کپی‌برداری شده باشد، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند یک یا ۲ پوستر در موضوع خواسته شده ارائه کنند.

کریم نژاد ادامه داد: اگر طراحی به عللی نتوانست اجرای طرح تائید شده را به اتمام برساند، یک روز فرصت دارد که تصحیحات اعلام شده را اعمال کرده و اجرای نهایی را به ‌صورت فایل JPEG به مدیر کارگاه تحویل دهد.

وی با بیان اینکه  هنرمندان حتما با خود دستگاه لپ تاپ به همراه داشته باشند،  یادآوری کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت متن کامل فراخوان می توانند با مدیر کارگاه (استاد مجید دلدوزی) با شماره ۰۹۱۴۴۱۲۷۱۹۳ تماس بگیرند.

کارگاه گرافیک «حقوق بی‌بشر» روز سه شنبه (۱۰ تیر)  از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر در محل حوزه هنری استان به نشانی تبریز - چهارراه شریعتی برگزار می شود.

آثار برگزیده در جشنواره هنری استانی و ملی شرکت داده خواهد شد و برخی از آثار منتخب،  در صورت حصول شرایط، در سطح شهر در قالب بنر و لایت باکس چاپ و نصب خواهد شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی کارگاه آموزشی حوزه هنری حقوق بشر آمریکایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی کارگاه آموزشی حوزه هنری حقوق بشر آمریکایی آذربایجان شرقی کارگاه آموزشی حوزه هنری حقوق بشر آمریکایی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اعظم السادات برغمدی اظهار کرد: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال استان می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآنی حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیر طرح ملی حفظ قرآن کریم کشور ادامه داد: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، تحقق خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی با خانواده‌ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی نظیری پیش روی دختران علاقه‌مند در استان آذربایجان شرقی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته بانوان علاقمند تبریزی به صورت مجازی از برنامه‌های آموزشی حفظ قرآن کریم بهره‌مند شدند.

چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" ویژه بانوان سراسر کشور در سال ۱۴۰۳ با شعار «حافظ قرآنی، مکتب سلیمانی» با هدف زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • توضیحات وزیر تعاون درباره حق مسکن کارگران
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود