Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار کیوان ظهیری با اعلام خبر بازداشت سارقان مسلح، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مدتی قبل خبری به کلانتری ۱۴۶ حکیمیه مبنی بر زورگیری و غصب عنوان توسط تعدادی با استفاده از سلاح گرم در مناطقی مانند تهرانپارس و سایر نقاط واصل شد که شناسایی و بازداشت متهمان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در بررسی بیشتر مشخص شد این افراد سوژه‌های خود را در میدان فردوسی و نقاطی که بیشتر دلار فروش‌ها در آن نقاط حضور دارند، انتخاب کرده و پس از اغفال و سوار کردن آن‌ها به خودرو‌های خود، در محله‌های خلوت از آن‌ها زورگیری می‌کردند.

وی تصریح کرد: در نهایت اعضای این باند چهار نفره بازداشت شدند و از آن‌ها مقادیری کارت جعلی، لباس نظامی، بیسیم عنوان کشف شد. این افراد بیشتر به سراغ افرادی می‌رفتند که برای فروش ارز خود و سود بیشتر، طمع می‌کردند.

به گفته ظهیری، متهمان این پرونده سابقه‌دار بوده، به تازگی از زندان آزاد شده و دنبال کسب رضایت از شکات قبلی پرونده خود بوده، اما مجدداً مرتکب جرم شده بودند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی چهار شاکی در این پرونده خبر داد و گفت: چنانچه افرادی به این شیوه مورد زورگیری قرار گرفته‌اند می‌توانند با حضور در کلانتری ۱۴۶ اقدام به طرح شکایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، بیان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با برهم‌زنندگان امنیت مردم به شدت برخورد می‌کند. در چند روز اخیر پلیس پیشگیری تهران بزرگ موفق به بازداشت اعضای چند باند از جمله باند سرقت خودرو‌های پراید، باند قاچاق طلا و سارقان مسلح شده است.

ظهیری با بیان اینکه شهروندان نباید برای فروش اجناس خود با قیمت بیشتر طمع کنند، عنوان کرد: بعضاً مشاهده شده که این افراد مورد کلاهبرداری و سرقت قرار می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: میدان فردوسی زورگیری مسلحانه دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ دو روز پیش و در تاریخ هفتم ادیبهشت ماه خبری مبنی بر جراحت یک شهروندی در پی درگیری با یکی اراذل و اوباش در محدوده خیابان انقلاب تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد که درپی آن ماموران در محل حاضر شده و بررسی موضوع را در دستورکار قرار گرفت.

مهر در خبری نوشت:وی با اشاره به تحقیقات اولیه ماموران در محل گفت:‌ بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که متهم با استفاده از یک قبضه قمه اقدام به قدرت نمایی در خیابان انقلاب کرده و پس از جراحت یک شهروند از محل متواری شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با اشاره به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اظهارکرد:‌ در ادامه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم دریافت شد. پس از آن ماموران با حضور در مخفیگاه این فرد شرور در محدوده میدان نیلوفر این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

راستی با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرارگرفته و به جرم خود اعتراف کرد، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه زندان شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900689

دیگر خبرها

  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی