Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@04:34:27 GMT

حریرچی: استفاده از ماسک از 15تیر الزامی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۴۷۳۱

حریرچی: استفاده از ماسک از 15تیر الزامی خواهد شد

به گزارش جماران، ایرج حریرچی روز یکشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: هیچ دارو یا مواد غذایی خاصی برای مقابله با کرونا وجود ندارد و باید تنها استفاده از ماسک در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک از ۱۵ تیر در اماکن عمومی الزامی خواهد شد، اضافه کرد: استان‌های با وضعیت قرمز باید این الزام را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به امکان اعمال دوباره محدودیت در شهرهای با وضعیت قرمز اظهار کرد: استفاده از ماسک و نیز رعایت فاصله اجتماعی نقش مهم و پیشگیرانه‌ای در کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا دارد.

حریرچی کم توجهی مردم به فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از مهمترین عوامل شیوع موج جدید کرونا در کشور عنوان کرد و افزود: برای استفاده از ماسک و الزامی شدن آن وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است تا نسبت به تهیه ماسک ارزان قیمت اقدام کند.

وی با آموزش دوخت ماسک خانگی که به صورت مستقیم از طریق ویدئوکنفرانس از صدا و سیما پخش می‌شد، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند از ماسک‌هایی که در خانه تهیه می‌کنند، برای پیشگیری از کرونا استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک به ویژه در استان‌هایی که شرایط ابتلا به کرونا در آنها قرمز است، می‌تواند نقش پیشگیرانه در کنترل شیوع این ویروس داشته باشد، گفت: خانواده‌ها می‌توانند با روش‌های ساده و کاربردی نسبت به تهیه ماسک در خانه اقدام کنند.

چهل و هفتمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا در ارومیه به صورت ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است.

تاکنون ۲۲۰ هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و بیش از ۸۰ درصد آنها بهبود یافته اند.

آذربایجان غربی جزء استان های با وضعیت قرمز در کشور است.

اخبار مرتبط هشدار سازمان جهانی بهداشت در مورد وخامت اوضاع/اروپایی ها در فکر پایان قرنطینه/ رئیس جمهور افغانستان در قرنطینه/ ادعای کشف داروی ضد کرونا معاون وزیر بهداشت: مردم به کادر درمانی رحم کنند! سرلشگر صفوی: نیروهای مسلح کمک نمی‌کردند، مقابله با کرونا برای دولت سخت‌تر می‌شد سازمان جهانی بهداشت: واکسن کرونا در سال 2020 کشف شود آخرین خبرها از ویروس کرونا در جهان

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا حریرچی اخبار کرونا آخرین اخبار کرونا اجباری شدن استفاده از ماسک تاثیر ماسک بر کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان طلا و جواهر به ثبت صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه الزامی ندارند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی در راستای تسهیل تکالیف مؤدیان مالیاتی، مؤدیانی که ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی شده‌اند ازجمله مودیان طلا و جواهر، اختیار دارند از طریق ثبت صورتحساب در سامانه مودیان (ارسالی توسط مودی یا شرکت‌های معتمد) یا سایر سامانه‌های دولتی از جمله سامانه جامع تجارت، صورتحساب‌های خود را ارسال کنند.

بدیهی است در صورت ارسال صورتحساب از طریق سامانه جامع تجارت و دریافت تاییدیه ثبت آن در سامانه مودیان (تأییدیه مذکور در سامانه جامع تجارت نیز قابل نمایش است)، در اجرای تبصره (۳) ماده (۵) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان الحاقی طی ماده (۶) قانون تسهیل تکالیف مودیان، نیازی به ثبت مجدد صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان توسط مودی نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • فعالان طلا و جواهر به ثبت صورتحساب الکترونیکی در 2 سامانه الزامی ندارند
  • ملاقات آی شو اسپید با ری میستریو و گرفتن ماسک ویژه از اسطوره WWE / فیلم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس