Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@08:34:57 GMT

رونمایی از پوستر فیلم جدید «جانی دپ»/ عکس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۴۷۴۴

رونمایی از پوستر فیلم جدید «جانی دپ»/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

 پوستر فیلم سینمایی «در انتظار بربرها» ساخته سیرو گرا با بازی جانی دپ، مارک ریلنس و رابرت پتینسون رونمایی شد، این فیلم در ابتدا قرار بود در سینماها اکران شود، اما بنا به اعلام ساموئل گلدوین فیلمز به دلیل شیوع ویروس کرونا از ماه آگوست در پلتفرم‌های دیجیتال در دسترس خواهد بود.

اخبار فرهنگ و هنر - داستان این فیلم بر اساس یک رمان با همین نام، نوشته‌ی جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام. حول یک دادستان می‌گذرد که دهه‌ها است به امپراطوری وفادار مانده است. او مسئول یکی از سازمان‌های یک شهر کوچک مرزی است که درگیر جنگی ناگهانی با وحشی‌ها می‌شود و از این نبرد سر باز می‌زند.

 

 

جانی دپ در این فیلم نقش افسر سرد و بی‌رحمی را بازی می‌کند که به گفته کارگردان گرچه داستان آن در یک پاسگاه دور مرزی در دل صحرا اتفاق می‌افتد، به دنیای امروز ما کاملا مرتبط است.

«در انتظار بربرها» بر اساس داستانی به همین نام نوشته «جان ماکسول کوتسی» نویسنده معروف اهل آفریقای جنوبی ساخته شده است. کوتسی علاوه بر جایزه نوبل ادبیات، دو دوره برنده جایزه ادبی «من بوکر» شده است.

کوتزی برندهٔ جایزهٔ نوبل ۲۰۰۳ است. این اثر وی در سال ۱۹۸۰ به چاپ رسید و در مجموعهٔ «آثار بزرگ قرن بیستم» انتشارات پنگوئن جای گرفت.

«در انتظار بربرها» برندهٔ ۲ جایزهٔ Geoffrey Faber Memorial و James Tait Black Memorial در قالب داستان خیالی شده‌است. آهنگساز مینی‌مالیستِ آمریکایی، فیلیپ گلس نیز در سال ۲۰۰۵ اُپرایی را به همین نام با اقتباس از این کتاب در ارفورتِ آلمان برگزار کرد.

کوتزی نامِ این رمان خود را از شعری به همین نام از کنستانتین کاوافی شاعری که اصلیت یونانی/مصری دارد انتخاب کرده‌است. ممکن است عنوان این کتاب اشاره ای به نمایش نامهٔ «در انتظار گودو» اثر سَمیوئل بکت، اندیشمند و نویسندهٔ شهیر ایرلندی باشد که کوتزی از زمان تحصیلات دانشگاهی اش شیفتهٔ سبک نگارشی او شده بود.

در این کتاب همچنین الهام‌پذیری کوتزی از رُمان «صحرای تاتارها» (Il deserto dei Tartari) اثر دینو بوتزاتی نویسندهٔ شهیر ایتالیایی چه در عنوان و چه در طرح داستان مشهود است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینماها ویروس کرونا جانی دپ جانی دپ سینمای هالیوود همین نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علیمرادی گفت: براثر بارش‌های فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان حدود ۴۰ هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.
وی افزود: تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.
علیمرادی تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های سیل آسای چند روز اخیر جنوب شرق کشور، پس از دو سال خشکسالی، هم اکنون جان دوباره گرفت.

دیگر خبرها

  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه