Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@03:28:09 GMT

زمان واریز پول فروش سهام عدالت کی می رسد؟

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۴۸۲۲

زمان واریز پول فروش سهام عدالت کی می رسد؟

به گزارش افکارنیوز،

مشتریان اغلب بانک‌ها که درخواست فروش  سهام عدالت  را داده‌اند، نسبت به تاخیر در واریز پول سهام خود معترض هستند.

اخبار اقتصادی- اعتراض سهامداران نسبت به چند بانک محدود نیز و بیشتر بانک‌ها را دربرمی‌گیرد، همچنین کسانی که از سامانه معاملات سهام عدالت در کارگزاری‌ها استفاده می‌کنند نیز گله‌مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از دارندگان سهام عدالت که از مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران هستند و درخواست فروش سهام خود را به این بانک داده‌اند نسبت به عدم واریز پول سهام عدالت خود معترض هستند.

در این خصوص مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: ما سهام عدالت را فروخته‌ایم و الان منتظر این هستیم که شرکت سپرده‌گذاری مرکزی وجوه حاصل از فروش سهام را به حساب بانک واریز کند تا بانک نیز پول سهامداران را به حسابشان واریز کند.

مدیرعامل‌های اغلب بانک‌ها و کارگزاری‌ها به صورت متفقل‌القول مشکل عدم پرداخت پول سهام عدالت مشتریان خود را در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرده‌اند.

فرآیند فروش سهام عدالت و ارسال و دریافت لیست فروش و واریز برای سهامداران به نحوی است که براساس اظهارات کارگزاری‌ها واریز وجوه به علت این فرآیند به مشکل برخورده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سهام عدالت قرض الحسنه فروش سهام سهام سهام سهام عدالت قرض الحسنه فروش سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

به گزارش جام جم آنلاین، بانک مرکزی ۲۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مصوب کرد تا سقف برداشت از حساب‌های مشتریان حقیقی بانک‌ها بصورت غیر حضوری روزانه از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه به ده میلیارد ریال افزایش یابد. 

بانک‌ها و‌موسسات اعتباری یک ماه برای فراهم کردن مقدمات اجرایی فرصت داشتند و بانک مرکزی تاکید کرده بود تا پایان فروردین ماه زمان برای این مهم تعیین شده است.

اطلاعات جدید دریافتی خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی نشان میدهد، بخشنامه اجرایی افزایش سقف برداشت از حساب مشتریان حقیقی بانک‌ها به مدیران بانک‌ها ابلاغ شده و این بخشنامه هم اکنون اجرایی شده است.

برهمین اساس، مبلغ برداشت از طریق غیرحضوری از کلیه حساب‌های غیرتجاری متعلق به مشتریان حقیقی بانک‌ها تا ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و ده میلیارد ریال بصورت ماهانه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی