Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر عماد مغنیه، فرمانده‌نظامی ارشد و پیشین حزب‌الله لبنان، خبر داده زینب سلیمانی، دختر قاسم سلیمانی، ازدواج کرده است.

زینب مغنیه، خواهر شهید عماد مغنیه از ازدواج زینب سلیمانی دختر سردار قاسم سلیمانی با پسر سیدهاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان خبر داد.

زینب مغنیه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تصویری از نام زینب سلیمانی و سیدرضا صفی‌الدین با نشان قلب و عشق به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، به نظر می‌رسد دختر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با پسر معاون اجرایی حزب‌الله لبنان ازدواج کرده است. هر چند هنوز منابع رسمی این اتفاق فرخنده را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

--- تصویری که دختر عماد مغنیه به اشتراک گذاشت

 

--- عکس سیدهاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان سیدهاشم صفی‌الدین، معاون اجرایی حزب‌الله لبنان کیست ؟ / اسرائیل در کمین سیدهاشم صفی الدین، دومین فرد مهم بعد از سیدحسن نصرالله

دیده بان ایران نوشت : کاربران فضای مجازی خبر از ازدواج زینب سلیمانی با پسر نفر دوم حزب الله لبنان می‌دهند.

سیدرضا صفی‌الدین فرزند سیدهاشم صفی الدین است که خیلی ها او را بعد از سیدحسن نصرالله نفر دوم حزب الله می دانند. وی ویژگی های مشترک زیادی با دبیر کل حزب الله داشته و روابط صمیمی با افراد مقاومت و مسئولان از رده بالا گرفته تا آنها که در میدان کار فعال هستند دارد.

بیش از ۵۰ سال سن دارد و مسئول شورای اجرایی حزب الله است که قوه مجریه حزب به حساب می آید و تمام مؤسسات پشتیبانی و مردمی حزب الله را اداره می کند.

وی همواره در میان افراد حزب الله است. به همین جهت از محبوبیت بالایی در میان آنها برخوردار است. ویژگی های فردی سیدهاشم صفی الدین به او این امکان را می دهد که شخصیت متحرکی در میدان عمل حزب الله باشد؛ ولی از آنجا که اسرائیل همواره در کمین وی بوده است، مجبور است مسائل امنیتی را رعایت کرده و کم تر در میان مردم ظاهر شود.

گفتنی است بهمن سال گذشته حجت‌الاسلام سیدهاشم صفی‌الدین رئیس‌ شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با آیت الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره) دیدار و گفت و گو کرده بود./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معاون اجرایی حزب الله لبنان زینب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری «العهد» لبنان، صفی‌الدین که در مراسم بزرگداشت دو تن از شهدای راه قدس در منطقه البقاع سخن می‌گفت، افزود: نگاه کنید که دشمن صهیونیستی با پاسخ ایران چگونه برخورد می‌کند، و هیچ کسی نمی‌گوید که آمریکا به اسرائیل فشار آورده و از تل آویو خواسته که پاسخ محکمی به تهران ندهد، چرا که نتایج و پیامد‌های این پاسخ تضمین شده نیست و ممکن است که مناطق را به جا‌هایی بکشاند که عواقب آن مشخص نیست.

وی ادامه داد: اگر اسرائیل و آمریکا می‌دانستند که پاسخ قوی به جمهوری اسلامی بدون پاسخ قوی‌تر خواهد بود، به حمله تهران به اسرائیل پاسخ می‌دادند و آمریکایی‌ها و اروپا همگی از این حمله اسرائیل به ایران حمایت می‌کردند، چرا که همه آنها همانگونه که در اندیشه توطئه و نیرنگ برای مقاومت فلسطین و همه جنبش‌های مقاومت در منطقه هستند، همین رویه را در قبال جمهوری اسلامی دارند.

صفی الدین تأکید کرد: جمهوری اسلامی با انجام عملیات تنبیهی به اسرائیل همه دسیسه‌ها و معادلات به هم بافته این رژیم را که طی سالیان گذشته پی‌ریزی کرده بود، نابود کرد.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد: دشمن اندک اندک احساس ناتوانی می‌کند و می‌بیند که بازگشت دوباره شهرک‌نشینان به شمال فلسطین اشغالی به یک مسأله غیر ممکنی تبدیل شده است و این همان چیزی است که ما دوست داشتیم روی دهد.

این مقام حزب الله اضافه کرد: دشمن بداند که مقاومت تصمیم به توسعه جنگ نگرفت، هرچند که برای این کار آماده بود، اما مقاومت برپایه پشتیبانی و حمایت از مردم مظلوم غزه وارد نبرد شد و به مدت هفت ماه است که در جبهه‌ای به طول ۱۰۰ کیلومتری در حال نبرد بوده که این مسأله بی‌سابقه است.

صفی‌الدین در پایان تصریح کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله روشن و علنی ایران (وعده راستین) به رژیم صهیونیستی، آینده در بسیاری از مسائل تغییر خواهد کرد که باید برای آن لحظه آماده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • مقام حزب الله: آینده پس از «طوفان الاقصی» و پاسخ ایران دستخوش تغییر خواهد شد