Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثناگومطلق گفت: به مناسبت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مسافرانی که قصد سفر زیارتی به مشهد مقدس از کرج را دارند از تخصیص تسهیلات ویژه رفاهی برخوردار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با تبریک دهه کرامت گفت: تسهیلات رفاهی ویژه میلاد امام رضا(ع) برای سفر زیارتی به مشهد مقدس از طرف فرودگاه بین المللی پیام اختصاص پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام افزود: این تسهیلات ویژه خانواده معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان در روز سه شنبه دهم و جمعه سیزدهم تیرماه سال جاری است که به صورت تخفیف بلیط 50 درصدی ارائه می شود.

 

ثناگومطلق تصریح کرد: همچنین برای دیگر افراد جامعه که از کرج قصد پرواز به مشهدمقدس را دارند تسهیلات ویژه ای از هفتم تا 20 تیرماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

 

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام توضیح داد: این تسهیلات شامل یک بسته خدماتی از قبیل تخفیف بلیط هواپیما، بهره مندی از هتل درجه 2 و سه است که به صورت اقساط بلند مدت در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است، زائران حرم آستان قدس رضوی که علاقمند به استفاده از این امکانات رفاهی هستند می توانند با شماره 09032343601 و 88510975 تماس حاصل بفرمایند.

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: تسهیلات رفاهی فرودگاه مسافربری پیام جشن میلاد امام رضا ع میلاد امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی

آغاز زندگی مشترک برای زوجین جوان هزینه‌هایی را به دنبال دارد که گاهی با مشکلات مواجه می‌شوند. دولت به منظور کمک به جوانان تسهیلات ازدواج را برای آنها در نظر گرفت.

اما شهروند خبرنگار ما گفت در روز‌های اخیر با هر بار مراجعه به سامانه ثبت نام وام ازدواج با پیام عدم اعتبار بانک‌های استان تهران مواجه می‌شود و همین موضوع موجب شده تا موفق به ثبت نام و درخواست نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و وقت بخیر، از ابتدای امسال هربار به سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج (وام ازدواج) رفتیم برای استان تهران اعلام می‌کند که هیچ بانکی در این استان دارای اعتبار نیست.  با شماره ۰۲۱۲۷۰۶ هم که تماس گرفتیم گفتند سایت مشکلی ندارد.  اگرچه که همان زمان سامانه جلوی بنده بود و دقیقا همین مشکل را داشت.  ما به این وام نیاز فوری داریم، اما کاری از دستمان برنمی آید.  لطفا شما پیگیری کنید.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت