Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:37:56 GMT

موضوع مهمِ خصوصی‌سازی باشگاه شفاف‌سازی است

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۵۸۳۹

موضوع مهمِ خصوصی‌سازی باشگاه شفاف‌سازی است

«بهمن نیکخو» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند خصوصی‌سازی ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال در حال سپری شدن است. موانع و محدودیت‌هایی وجود دارد که با ارتباط با بخش‌های مختلف در حال بررسی آن هستیم. همچنین دارایی‌ها باید تناسب پیدا می‌کرد. در بحث افزایش سرمایه و پاسخگو بودن به زیان انباشته باید تمهیداتی اتخاذ می‌شد که خدا را شکر این موارد با تلاشی که من در وزارت ورزش دیدم در حال بررسی و برطرف شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدهکاری‌های باشگاه و اینکه آیا این بدهی‌ها می‌تواند خودش را در صورت مالی باشگاه نشان بدهد یا خیر باید به طور کامل مشخص شود.  سازمان خصوصی‌سازی تعامل بسیار خوبی با ما دارد. حتی برای اینکه بخواهیم به کار سرعت بدهیم از سایر ظرفیت‌های بخش‌های خصوصی نیز استفاده کردیم

مشاور عالی مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: فقط در خصوص اطلاعاتی که در مورد استقلال دارم صحبت می‌کنم. وزارتخانه به خوبی در خصوص واگذاری با ما همکاری دارد و مالکیت‌ اموال باشگاه به خوبی صورت گرفته و باید بگویم که در آخرین مرحله قرار داریم.

وی در خصوص اینکه اگر استقلال می‌خواهد وارد بازار بورس وارد شود،  باید تبدیل به یک شرکت سودده شود، خاطرنشان کرد: آن چیزی که در مرحله اول مهم است بحث شفاف‌سازی است.  چه مطالبات باشگاه از برخی شرکت‌ها و چه بدهی باشگاه به اشخاص حقیقی و حقوقی که در حال انجام شدن است. تا این موضوع به پایان نرسد نمی‌توان هیچ قضاوتی کرد، اما برنامه‌هایی برای این مسیر داشته و نگرانی از این بابت نداریم.

نیکخو در خصوص بدهی‌ مالیاتی نیز بیان داشت: در این خصوص صحبت‌های خوبی در دولت صورت گرفته است. باشگاه بزرگ قطعا فعالیت‌های بزرگ دارد.

وی در مورد اختلافی که بین ۲ کارگزار قدیم و جدید استقلال به وجود آمده است، افزود: وقتی قراردادی بسته می‌شود، طرفین باید مفاد قرارداد را رعایت کنند. ممکن است یک طرف مدعی یکسری از تعهدات باشد، یکسری ادعاها را هم مطرح کند.  اگر ادعا پذیرفته نشد به اجبار به مراجع قضایی کشیده می‌شود، اما وقتی داخل خانواده باشد می‌توان آن را بهتر حل کرد. چندین جلسه در این باره برگزار کردیم، این مشکل حل شد و توافق اولیه صورت گرفت.  

مشاور عالی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه این تعداد معاون می‌توانند بخشی از بار مشکلات باشگاه را حل کند، گفت: امیدوارم دوستان در این باره کمی به مجموعه استقلال زمان بدهند. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم که بعد از سه ماه شرایط چگونه بوده،  اگر جواب قانع‌کننده و مثبتی نداشته باشم شما حق دارید که انتقاد کنید. هواداران حق دارند که همیشه نگران باشند.

برچسب‌ها سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان خواستار شفاف سازی این پرونده شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز طی نامه‌ای خطاب به حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان خواستار شفاف سازی این پرونده شد.

 

بسمه تعالی
«ای اهل ایمان همواره در همه امور قیام کننده برای خدا و گواهان به عدل و داد باشید و نباید دشمنی با گروهی شما را بر آن دارد که عدالت نورزید؛ عدالت کنید که آن به پرهیزکاری نزدیک‌تر است و از خدا پروا کنید؛ زیرا خدا به آنچه انجام میدهید آگاه است.» سوره مبارکه مائده _ آیه ۸

جناب حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای
رئیس محترم قوه قضائیه
سلام علیکم

با سلام و صلوات بر نبی مکرم اسلام و خاندان پاک و مطهر ایشان؛ اکنون که این مرقومه نگاشته می‌شود چند روز از انتشار خبر محکومیت حجت الاسلام ‎محسن ریسمان‌سنج معاون مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر خوزستان به شش ماه حبس، به اتهام نشر اکاذیب می گذرد.

بنا بر پیگیری ها و بررسی های انجام شده در بحبوحه ماجرای میدان میوه و تره‌بار الغدیر اهواز، یک صفحه در شبکه مجازی اظهارات و ادعاهایی را علیه چندین نفر مرتبط با این پرونده مطرح می کند که منجر به شکایت افراد مذکور می شود در ادامه فردی مسئولیت انتشار این اخبار و ادعاها را برعهده می گیرد اما دستگاه قضایی به استناد استعلام گرفته شده از پلیس فتا، ایشان را به اتهام نشر اکاذیب به شش ماه حبس محکوم می کند...
اما بعد..

جناب آقای اژه‌ای 
با توجه به جایگاه حقوقی جناب آقای ریسمان سنج در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و پیگیری های موثر ایشان در موضوعات گوناگون مانند: اعتراضات کارگری هفت تپه و چندین پرونده مطالبه گری دیگر، در غیاب رسانه های رسمی دستگاه قضای خوزستان جهت تنویر افکار عمومی و تاریک بودن ابعاد پرونده، حاشیه های ایجاد شده اذهان عمومی را مشوش کرده، روح مطالبه گران دلسوز انقلاب را آزرده، فلذا دانشجویان بسیجی استان خوزستان به جهت شفاف شدن موضوع و در راستای جهاد تبیین که در اندیشه مقام معظم رهبری یک واجب قطعی و فوری است، جهت رفع هرگونه نگرانی در ارتباط با تضییع حق ایشان، بررسی مجدد پرونده و دستور عاجل جهت پیگیری موارد ذیل را خواستارند:

۱) اطمینان و رفع شک و شبهه در ارتباط با تسویه حساب و تضعیف جریان مطالبه گر دلسوز انقلاب  

۲) شفاف سازی پرونده و تنویر افکار عمومی توسط رسانه‌های ذی صلاح دستگاه قوه قضاییه، جهت جلوگیری از سوء برداشت‌ها

۳) در صورت امکان بررسی مجدد پرونده توسط شعب دیگر دادگاه ویژه روحانیت و اجازه درخواست اعاده دادرسی به ایشان

والسلام علی من اتبع الهدی

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • چراغ سبز تغییر نام باشگاه استقلال تهران
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • رئیس سازمان خصوصی‌سازی خبر داد: اگر تغییر نام استقلال به استقلالِ خلیج فارس منع قانونی نداشته باشد، مورد موافقت قرار می‌گیرد / فیلم
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود