Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار سمنان ضمن بازدید از چهار طرح عمرانی مهدیشهر ، از پیشرفت 90 درصدی عملیات ساخت بیمارستان مهدیشهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، فخری معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استاندار سمنان ضمن بازدید از طرح های عمرانی مهدیشهر  از تعیین تکلیف چهار طرح عمرانی خبر داد و گفت:  مشکلات اداری ترمینال مهدیشهر برطرف شد و  مقرر شد در کمیسیون امور زیربنایی ماده 5 ، با تغییر کاربری به شهرداری تحویل داده بشود تا امور خدماتی این طرح به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فخری افزود: طرح دیگری که مشکلات آن بررسی شد، جایگاه سی ان جی مهدیشهر بود که با تخصیص اعتبار زمین آن به بخش خصوصی واگذار می شود تا هرچه سریع تر به بهره برداری برسد. 

معاون استاندار با اشاره به سومین طرح بازدید شده گفت: مشکلات اداری مجتمع تجاری  در پارک ورودی شهر   و مجتمع رفاهی شهرداری نیز  برطرف شود. 

فخری از تعیین تکلیف بیمارستان مهدیشهر گفت: عملیات ساخت این بیمارستان، پیشرفت 90 درصدی داشته و تلاش می شود با مشارکت دستگاه های اجرایی این طرح تجهیز شود. 

وی افزود: بیش از 34 میلیارد تومان برای این طرح اعتبار اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود

به گزارش خبرنگار، حسن محمدی ادیب ظهر سه‌شنبه در بازدید از خانه‌های تاریخی اردبیل اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بناهای تاریخی استان، بیان کرد: با توجه به اینکه واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بناها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

کد خبر 6093206

دیگر خبرها

  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)