Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:30:38 GMT

فریب دختران ایرانی با سراب آمریکا

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۳۹۷

فریب دختران ایرانی با سراب آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فردی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی خبرداد که با عنوان استاد دانشگاه آمریکا دختران جوان را فریب می‌داد.

سرهنگ خلجی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در تحقیقاتی گزارش‌هایی از فریب و اغفال دختران جوان را در فضای مجازی دریافت کردند و مشخص شد این افراد از سوی شخصی که خود را دکتر مقیم آمریکا معرفی کرده است، مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مشخص شد که این فرد در فضای مجازی خود را استاد دانشگاه و مقیم یکی از ایالت‌های آمریکا معرفی می‌کند و با وعده ازدواج به دختران جوان خانواده‌های ثروتمند نزدیک می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: ماموران پلیس در تکمیل تحقیقات، ۳ نفر از دختران جوانی که به این روش مورد آزار قرار گرفته بودند را شناسایی کرده و مشخص شد که این فرد، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از آنان اخاذی کرده است.

او تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی با شناسایی این فرد، در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در حین تردد در شهر اراک دستگیر کردند و او با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده به جرم خود اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس استان مرکزی پلیس امنیت عمومی فریب دختران ماموران پلیس دختران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)

پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛سردار” علی اکبر جاویدان” روز سه‌شنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی در محور اصلی میناب به سمت سیریک به یک دستگاه خودروی تویوتا لندکروزر تک کابین ۴۵۰۰ فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

به گزارش صدای ایران ار ایرنا،وی افزود :راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و مراقبت ، راننده خودرو به سمت بیابان های پشت روستای زیارت تغییر مسیر داده و پس از توقف قبل از رسیدن ماموران با رها کردن خودرو و با توجه به پوشش گیاهی منطقه از محل متواری که خودرو توقیف و در بررسی و استعلام مشخص شد که خودرو فاقد مجوز و قاچاق است.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش خودروی مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری راننده ادامه دارد.



دیگر خبرها

  • توصیه رئیس پلیس پایتخت به ماموران در طرح نور
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟