Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@22:04:59 GMT

اجرایی شدن سند توسعه محلات قطب گردشگری پایتخت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۷۶۷۴

اجرایی شدن سند توسعه محلات قطب گردشگری پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی افراسیابی با اعلام این خبر گفت: این اقدام با اهداف دستیابی به ظرفیت های جدید، تعیین سرانه های شهری محلات، تدقیق مقاصد توسعه شهری، تعیین شاخص های کلیدی قابل سنجش و زمان بندی شده تدوین و ابلاغ شد.

وی در ادامه افزود: برنامه با اهداف دستیابی به ظرفیت های جدید جهت تعیین سرانه های شهری محلات و تدقیق مقاصد توسعه شهری و تعیین شاخص های کلیدی "قابل سنجش" و " زمان بندی شده" بمنظور دستیابی به کارایی حداکثری در اجرای پروژه های صحیح و نیاز سنجی شده تدوین و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراسیابی تصریح کرد: در جریان اجرای این برنامه مقرر شد اصل بر مشارکت کلیه مدیران شهری و نمایندگان مردم در شورای محلات باشد و با بهره گیری از تکنیک های و ابزارهای برنامه ریزی چابک در سنجش اثربخشی طرح ها بصورت فصلی (سه ماهه) بازنگری و بر اساس نیاز واقعی محلات دستور کارها صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه اجرایی توسعه محلات به همت مشارکت کارشناسان، مدیران و تمامی تصمیم سازان شهری منطقه برای اولین بار با محوریت منطقه ۲۲ و با تاکید بر نگاه دقیق بر نیاز سنجی محلات بر اساس مطالعات میدانی و نقطه نظرات مردمی و استفاده از دانش کارشناسان و مدیران اجرایی نواحی و معاونت ها تدوین و جهت اجرا ابلاغ شده است که می تواند در سال پیشرو گره گشای مشکلات شهروندان بوده و گامی مهم در بهبود سرانه های شهری در سطح محلات باشد.

کد خبر 4960686

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری منطقه ۲۲ شهرداری تهران محلات وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شورای شهر تهران شهرداری تهران ویروس کرونا هفته قوه قضاییه سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اکبر طبری مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سخنگوی آبفای استان تهران گفت: امسال با توجه به شرایط کم بارشی‌ها و کمبود منابع آب‌های سطحی، دستگاه‌های اجرایی، براساس قانون مصوب، باید ۲۵ درصد مصرف را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهش دهند.

آقای بخشی افزود: با اداره‌های دولتی توافق‌هایی شده و مدیران روابط عمومی موظف شدند ضمن انتقال این پیام به دستگاه‌های اجرایی، مصرف آب را در اداره‌ها مدیریت کنند.

سخنگوی آبفای استان تهران گفت:اداره‌ها برای کاهش ۲۵ درصدی مصرف آب در مقایسه با سال گذشته که در قبوض مشخص است، باید از هدر رفت و اتلاف آب در شبکه جلوگیری و مصرف آب در حوزه‌های خدماتی و نظارتی و آبدارخانه‌ها و رستوران‌ها را کنترل کنند

آقای بخشی افزود: همچنین باید سامانه‌های تاسیساتی و سرمایشی اداره‌ها بررسی و اگر ایرادی وجود دارد ایراد برطرف شود تا با مدیریت فنی از هدر رفت و نشت آب جلوگیری شود.

سخنگوی آبفای استان تهران گفت: اگر ۱۰ درصد در مصرف آب در تهران صرفه جویی شود، حدود ۱۲۰ میلیون متر مکعب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • بسته تشویقی برای محلات بازآفرینی شهری
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب