Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم گفت: مبلغ ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک های مردم شریف قم برای سیل‌زدگان استان لرستان است که برای احداث این خانه ها در اختیار حرم مطهر، سپاه و ستاد مردمی قرار گرفته بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ پاسدار محمود داودآبادی در جمع خبرنگاران از احداث 34 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهرستان چگینی خبر داد و اظهار داشت: این واحدها با همکاری معاونت مهندسی و سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم احداث و در بهمن ماه سال گذشته تحویل داده شد که بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون تومان آن از محل کمک های مردم قم به سیل زدگان تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مجموع هفت هزار و 783 متر مربع ساخت و ساز برای احداث واحدهای مسکونی و یک باب مسجد در این مناطق سیل زده با اعتبار قریب به 12 میلیارد تومان انجام شده است، بیان کرد: در کنار اجرای این پروژه ها، بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی نیز برای اهالی این مناطق تامین شد، همچنین برخی اقلام و وسائل ضروری زندگی مانند یخچال، گاز و پتو نیز در حد توان تامین و تحویل شده است.

10 میلیون تومان بلا عوض به واحدهای احداثی مناطق سیل‌زده لرستان پرداخت می‌شودبی‌خانمانی سیل‌زدگان سوادکوه پس از 15 ماه در سایه بی‌تدبیری مدیریت بحران مازندران93 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل در روستاهای استان گلستان اختصاص یافت

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم با اشاره به ورود قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم به موضوع احداث واحدهای مسکونی برای سیل زدگان استان لرستان، تصریح کرد: اواسط شهریور ماه 98 در دو روستای ابراهیم آباد و زورانتل از توابع شهرستان معمولان، زمین هایی برای احداث واحدهای مسکونی با زیربنای 85 مترمربع در اختیار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم قرار گرفت.

داود آبادی ادامه داد: مقرر شد 28 واحد مسکونی در روستای ابراهیم آباد، 21 واحد در بافت روستای زورانتل و 14 واحد در سایت کنار روستا و همچنین یک باب مسجد با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان لرستان احداث شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم افزود: این پروژه ها بیش از 9 میلیارد تومان گردش مالی داشته است، از این رقم مبلغ چهار میلیارد و 300 میلیون تومان کمک های مردم شریف قم برای سیل زدگان استان لرستان است که برای احداث این خانه ها در اختیار حرم مطهر، سپاه و ستاد مردمی قرار گرفته بود.

وی گفت: این واحدها همزمان با دهه کرامت روز دوشنبه با حضور آیت الله سعیدی تولیت محترم آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم، سردار کشکولی فرمانده سپاه لرستان و سردار علیشاهی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان لرستان و جمعی از مسئولان استان های قم و لرستان در سایت زوانتل به بهره برداری می رسد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم با اشاره به اینکه برای هر واحد مسکونی مبلغ 70 میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن در نظر گرفته شده بود، عنوان کرد: براورد اولیه این بود که برای تکمیل هر واحد 130 میلیون تومان اعتبار نیاز است که برای 35 واحد سایت زورانتل، حرم مطهر حضرت معصومه(س) از محل کمک های مردمی برای سیل زدگان، مبلغ 60 میلیون تومان برای هر واحد  مسکونی را متقبل شد.

داودآبادی افزود: برای 28 واحد سایت ابراهیم آباد نیز ستاد مردمی بازسازی مناطق سیل زده استان قم با مسئولیت حاج محمود پارچه باف مبلغ 60 میلیون تومان برای هر واحد مسکونی را از محل کمک های خیرین قمی پرداخت کرد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث این 63 واحد بر عهده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم بوده است، خاطرنشان کرد: این دو پروژه در بازه زمانی قریب به 10 ماه که در سه ماه آن به خاطر سیل بهمن ماه، سرمای زمستان و بارندگی و همچنین بیماری کرونا کارگاه تعطیل بوده به سرانجام رسیده است.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... بی‌خانمانی سیل‌زدگان سوادکوه پس از ۱۵ ماه در سایه بی‌تدبیری مدیریت بحران مازندران ‌ناگفته‌هایی از سیل شیراز به‌روایت دادستان / ۲ دوره شهرداری مقصر شناخته شدند / پرونده شائبه سیاسی ندارد مشق سازندگی ادامه دارد/ تداوم فعالیت گروه‌های جهادی خراسان رضوی در مناطق سیل‌زده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زدگان استان لرستان برای سیل زدگان مناطق سیل زده میلیون تومان کمک های مردم واحد مسکونی برای احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار احمد راستی، معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۱۱ اردیبهشت در اختتامیه اولین جشنواره ملی خلیج فارس در مرکز هرمزگان با اشاره به نقش تاریخی مردم جنوب ایران در اخراج امپریالیسم و استکبار از این منطقه، یاد و خاطره همه شهدای عرصه دریا در کشورمان را گرامی داشت و اظهار کرد:‌ ملت ایران با دلاوری و شجاعت خویش توانست بزرگ ترین نیروی دریایی وقت جهان را از جزایر خلیج فارس بیرون کند و این افتخاری برای هر ایرانی است.

بنابر گزارش ایسنا، به گفته وی، روز ملی خلیج فارس، روز یادآوری مجاهدت های تاریخی در مسیر حفظ کشور و استقلال و عزت ملی است و اکنون این اقتدار ملی در اوج خود در شرایطی قرار دارد که هیچ عنصر فرامنطقه ای قادر به عرض اندام در برابر ملت ایران نیست.

سردار راستی همچنین تصریح کرد:‌ اشراف کامل هوایی، سطحی و زیرسطحی در خلیج فارس برقرار است و دوران گردن کشی گذشته برای ملت ایران طی شده است و این حوزه تمدنی متعلق به کشورهای پیرامونی آن است و نباید اجازه دهند که مستکبران در این منطقه به بهانه های واهی جولان دهند.

معاون نیروی دریایی سپاه با طرح این نکته که اقتدار و عظمت ملت ایران به حدی رسیده که دشمنان به دنبال ائتلاف سازی برای مهار این قدرت روز افزون هستند، خاطرنشان کرد: در همین مسیر ائتلاف سازی نیز شاهد شکست مفتضحانه دشمنان هستیم.

وی گفت: خلیج فارس، دریای صلح و دوستی و برادری است و این کانون انرژی در جهان نباید عرصه دخالت برخی بیگانگان برای اختلاف افکنی میان کشورهای منطقه شود. این دریای گسترده، بیش از ۳۰۰ میلیون نفر را در کشورهای پیرامونی خود جای داده و لذا اهمیت این منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار راستی با تقدیر از نخبگان و نوآوران کشورمان و شرکت کنندگان در جشنواره اختراعات خلیج فارس، این تلاش های ارزشمند را گامی در مسیر استقلال و عزت ایران اسلامی برشمرد و از بانیان این جشنواره قدردانی و اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه نیز در سایه همکاری همدلانه با نخبگان و دانشگاهیان و مبتکران کشورمان در عرصه های مختلف، توانسته به سطح برتری از بازدارندگی در صیانت از منافع ملی کشورمان دست یابد و تداوم این راه نیز با بر همین پایه استوار است.

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس متعلق به همه ملت ایران و بستری امن برای همه ملت های منطقه است که می بایست با هم از آن بهره برده و خود، تعیین کننده موضوعات و مولفه های آن باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901502

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان