Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:51:33 GMT

98 درصد روستاهای کشور دارای طرح هادی هستند

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۸۱۳۵

98 درصد روستاهای کشور دارای طرح هادی هستند

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تهیه طرح هادی برای 98 درصد روستاهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های طرح هادی روستاهای خوزنان و آقچری آبیک اظهار کرد: در حال حاضر 39 هزار روستای بالای 20 خانوار در کشور دارای طرح هادی روستایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح هادی روستایی در 19 هزار روستا نیز در مرحله اجرا قرار دارد و به دلیل کمبود منابع مالی مرحله بهسازی روستا که همان مرحله اجرایی طرح هادی است در 20 هزار روستا هنوز آغاز نشده است.

شاملو ادامه داد: یکی از اولویت‌های بسیار مهم در طرح هادی حفظ کاربری زراعی و باغی اراضی روستایی است و اجازه نمی‌دهیم هر زمینی به بافت روستا اضافه شود و تنها زمین‌هایی در بافت قرار میگیرند که ارزش زراعی و باغی نداشته باشند.

وی در پایان با بیان اینکه طرح هادی در 350 روستای استان قزوین مورد بازنگری قرار گرفته است، یادآور شد: طرح هادی 50 درصد روستاهای بالای 20 خانوار در استان قزوین یک بار مورد بازنگری قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح هادی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبیک طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه روستا‌های شهرستان با حضور فرماندار پیرانشهر، "علیرضا مقدم"مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بخشداران مرکزی و لاجان و کارشناسان و مسؤلان مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.   در این جلسه مسائل متعدد حوزه روستایی از جمله: تشویق مردم به استفاده از تسهیلات مسکن روستایی و آسان کاری در این خصوص، افزایش سهمیه قیر رایگان جهت آسفالت معابر روستاها، صدور سند ساختمان مسکونی روستایی و توجه ویژه به این حوزه، احداث دیوار حفاظتی و ساحلی در روستا‌های دارای شرایط حاد، مشکلات تجهیز و احداث ساختمان بنیاد مسکن شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی هم در این خصوص اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند