Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:27:25 GMT

ناحیه شهری مهرگان ۶۰ مدرسه نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۸۱۴۵

ناحیه شهری مهرگان ۶۰ مدرسه نیاز دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد یحیایی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان البرز که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: در این شهرستان در ۱۸۵ واحد آموزشی بیش از ۴۷ هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند و در برخی نقاط با کمبود فضای آموزشی مواجهیم.

وی اضافه کرد: در فضای مجازی امسال توانستیم بخش زیادی از دانش آموزان را تحت پوشش قرار دهیم و حدود ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ درصد مدیران، ۹۴ درصدی معلمان و ۷۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد مشارکت کردند.

یحیایی تصریح کرد: البته در این میان برخی از خانواده‌ها مبدل و برخی هم حتی تلویزیون نداشتند که باید برای آن فکری کرد و این نیازها را تأمین کنیم تا دانش آموزی از تحصیل مجازی عقب نماند.

وی گفت: در کمک‌های مومنانه ۱۲۲ میلیون تومان و سایر عرصه‌ها ۱۶۵ میلیون تومان مشارکت صورت گرفت و نسبت به توزیع اقلام ضد عفونی کننده و ماسک اقدام شد.

ناحیه شهری مهرگان ۶۰ مدرسه لازم دارد

مدیر آموزش و =پرورش شهرستان البرز یادآور شد: در ناحیه شهری مهرگان تعداد ۶۰ مدرسه نیاز داریم که در حال حاضر ۲۶ مدرسه احداث و فعال شده است.

وی در خصوص معافیت هزینه خدمات در مدارس اظهار داشت: علیرغم مصوبه دولت مبنی بر معافیت پرداخت هزینه آب، برق و گاز به دلیل برخی موانع تقریباً هیچ مدرسه‌ای از این معافیت برخوردار نشده و باید برای آن اقدامی کرد.

یحیایی گفت: همچنین امکان استفاده از معلمان بازنشسته به صورت ۱۴ ساعت در هفته فراهم نیست و ۳۰ هزار دانش آموز ابتدایی نمی‌توانند از این مصوبه استفاده کنند که از نمایندگان مجلس انتظار پیگیری داریم.

کد خبر 4960730

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش قزوین مدرسه سازی ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مواد مخدر ایلام سازمان تبلیغات اسلامی دهه کرامت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ گزارشی ببینید از یکی از کم جمعیت ترین کلاس درس کشور در مدرسه روستای کَش طالقان که با وجود داشتن فقط  سه دانش آموز از تکاپو بازنمونده و فراگیری علم ودانش درآن ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • مدرسه‌ای در روستای کَش طالقان با سه دانش آموز
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد