Web Analytics Made Easy - Statcounter

قربان محمدپور نویسنده، تهیه کننده و کارگردان سینما درباره بازگشایی سینما‌ها و یا وقفه بیشتر در انجام این کار در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بالاخره کل دنیا با این ویروس کنار آمده است و فعالیت‌های مختلف آغاز شده در نتیجه در ایران سینما‌ها باید بازگشایی می‌شدند، امیدوارم سینما هم هرچه زودتر به شرایط قبلی خودش برگردد و مردم از آن استقبال کنند و فیلم‌ها هم به فروش خوبی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در مقوله آنلاین هم اگر فقط از این بخش بهره ببریم درست نیست، چون برخی فیلم‌ها مناسب اکران آنلاین نیستند و باید روی پرده سینما دیده شوند. این نوع نمایش بیشتر برای فیلم‌هایی است که فرصت اکران عمومی نداشتند و یا اگر اکران هم می‌شدند به فروش خوب نمی‌رسیدند و متضرر می‌شدند. اکران آنلاین برای فیلم‌های بِفروش هم باید پس از اکران عمومی اتفاق بیفتد.

کارگردان «سلام بمبئی» بیان کرد: البته که نوع اکران در ایران مشکلات خودش را دارد یعنی دو بعدی است وفیلم‌ها فقط در سینما و شبکه نمایش خانگی اکران و توزیع می‌شوند در صورتی که در کشوری مانند هند ده‌ها نمونه از فروش و نمایش فیلم در وی او دی تا نمایش‌های خارجی، سینما، تلویزیون، مترو، هواپیما، اتوبوس و ... وجود دارد و صاحبان آثار به سود خوبی می‌رسند و در نهایت به کلیت سینما کمک خواهد شد.

این کارگردان درباره آخرین وضعیت تولید «عاشقی در هانوی» و انتخاب بازیگران این فیلم گفت: در حال حاضر که مرز‌ها بسته است و کشور‌هایی مانند ویتنام اجازه ورود کشور‌هایی مانند چین و ایران که مبدا کرونا بودند را نمی‌دهد در نتیجه منتظر مجوز از سوی آن‌ها هستیم تا بتوانیم اواخر شهریور و اوایل مهر راهی این کشور شویم و تولید را آغاز کنیم. بازیگران ایرانی و و ویتنامی را انتخاب کرده بودیم، اما با توجه به تغییر شرایط و زمانبندی باید دید شرایط فعلی آن‌ها چگونه خواهد بود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران بازگشایی سینماها فیلم سینمایی فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، در ادامه نمایش‌های ویژه فیلم‌های مستند در موزه سینما تحت عنوان «شب‌های مستند» با مشارکت انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند، فیلم «مدرسه در دست بچه ها» روی پرده سالن فردوس موزه سینما می‌رود.

در نشست «شب‌های مستند» که روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۷ برگزار می‌شود، ارد زند مستندساز پیشکسوت درباره این اثر صحبت خواهد کرد.

این فیلم مستند درباره‌ مدرسه‌ ای در تهران است که ۲ روز در سال به دست بچه‌ها اداره می‌شود.

«مدرسه در دست بچه ها» در جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت پروانه زرین شده و در جشنواره «فیلم کیش» لوح زرین دریافت کرده است.

کد خبر 6095681 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما