Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر یکشنبه پایگاه خبری پلیس،سرهنگ محمد حسن کارگر افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی پس از تکمیل تحقیقات در بازرسی از انبار یادشده این تعداد دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند و  در این مورد پرونده ای تشکیل و تلاش برای دستگیری متهم ادامه دارد.

پول مجازی (بیت کوین) پیش از این با استفاده از رایانه‌های خانگی تولید می‌شد اما در سال‌های اخیر دستگاه‌های مخصوص تولید آن (ماینر) ساخته شد که واردات و استفاده از آن  در ایران غیرمجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استخراج ارزهای دیجیتال به خصوص نوع بیت‌کوین نیاز به مصرف بالای برق دارد به گونه‌ای که برای استخراج هر واحد بیت‌کوین نیاز به ۷۲ مگاوات ساعت برق است.

برچسب‌ها یزد کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد کالای قاچاق انتظامی یزد کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد نگهبان در تشریح جزئیات این پرونده، اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار با محوریت جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح که به مدت 2 روز عملیاتی شد پلیس امنیت عمومی مشهد با پشتیبانی کلانتری‌ها با کار گسترده اطلاعاتی تعدادی از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی، تصریح کرد: در این راستا ضمن دستگیری 14 متهم 19 قبضه انواع سلاح غیرمجاز به همراه مهمات مربوطه، 32 قبضه انواع سلاح سرد، 5 عدد افشانه فلفلی، 3 عدد شوکر کشف و 3 دستگاه خودرو و 4 دستگاه موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شد.

نگهبان با اشاره به اینکه سلاح یکی از مولفه‌های ناامن ساز و زائل کننده امنیت و احساس امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با رویکرد اشراف و تسلط اطلاعاتی تداوم دارد و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز باید احساس ناامنی کنند و این افراد بدانند برابر قانون، هر فردی که به طور غیرمجاز سلاح جنگی یا سلاح شکاری و قطعات موثر یا مهمات آن را خریداری یا نگهداری و حمل کند، برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷دستگاه ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ در فاروج کشف شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند