Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:26:24 GMT

کشف جسد مرد شوشتری در رودخانه کارون

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۹۳۴۸

کشف جسد مرد شوشتری در رودخانه کارون

ایسنا/خوزستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از کشف جسد یک مرد غرق شده در شوشتر پس از پنج روز خبر داد.

علی پهلوان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهروند ۳۹ ساله‌ای از اهالی شوشتر، روز سه شنبه (سوم تیرماه) برای تفریح و گردش به رودخانه‌ای در موقعیت پل قیصر امین‌پور گتوند رفته بود که در حادثه‌ای در رودخانه غرق شد و با توجه به وسعت رودخانه و پایین‌دست بودن سد تنظیمی گتوند، علیرغم انجام عملیات‌های جستجو، پیکر این فرد پیدا نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت هلال احمر گتوند از همان دقایق اولیه ضمن حضور در محل، اقدام به عملیات جستجو کردند و با توجه به شرایط منطقه، علاوه بر تیم‌های عملیاتی هلال احمر گتوند، تیم‌های عملیات نجات در آب‌های خروشان هلال احمر شوشتر نیز با تجهیزات مربوطه و با هدف تسریع در عملیات جستجو به محل حادثه اعزام شدند.

پهلوان گفت: سرانجام پیکر این جوان، ساعت ۱۴:۳۰ امروز یکشنبه (۸ تیرماه) با تلاش شبانه‌روزی نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان‌های گتوند و شوشتر پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر غرق شدگی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • جسد یک خانم در رودخانه بشار پیدا شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی