Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:40:19 GMT

اعلام ترکیب شاهین بوشهر مقابل نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۴۹۶۴۵

اعلام ترکیب شاهین بوشهر مقابل نفت مسجدسلیمان

مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر 11 بازیکن اصلی خود را برای مصاف با نفت مسجد سلیمان مشخص کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاهین بوشهر که در هفته های انتهایی منتهی به تعلیق لیگ نتایج خوبی کسب کرده بود و از 5 بازی 10 امتیاز به حساب خود واریز کرد تا یک رتبه در جدول رده بندی پیشرفت کند و بالاتر از پیکان رتبه پانزدهم را در اختیار بگیرد، پس از نزدیک به 4 ماه تعطیلی بار دیگر راهی میدان خواهد شد ولی اینبار بدون میشو و هدایت تیم برعهده مهرداد کریمیان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمیان در این بازی نفرات زیر را برای حضور در ترکیب اصلی درنظر گرفته است:


ابوالفضل درویش وند، حسن نجفی، سجاد مشکل پور، بهروز نوروزی فرد، ابوالفضل رزاق پور، میثم دورقی، امیرحسین موسی زاده، حسین مالکی، مصطفی احمدی، اسماعیل شریفات و بهمن سالاری.


دیدار شاهینی ها برابر نفت مسجد سلیمان از ساعت 21 در ورزشگاه شهید مهدوی آغاز می شود.

شاهین شهرداری بوشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر

امروز جمعه هفتم اردیبهشت  از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران قرار است که رئال مادرید و رئال سوسیداد در هفته سی و سوم از رقابت‌های لالیگا به مصاف هم بروند و باید دید که رئال مادرید در این بازی چه عملکردی خواهد داشت.

این بازی اولین بازی رئال مادرید پس از ال کلاسیکو است. همچنین رئال مادرید قرار است که سه شنبه یازدهم اردیبهشت به مصاف بایرن مونیخ برود. به نقل از رادیو مارکا، کارلو آنچلوتی در ترکیب رئال مادرید مقابل رئال سوسیداد ۸ تغییر نسبت به ترکیب تیم در بازی مقابل بارسلونا ایجاد می‌کند.

بازیکنانی مثل لوکا مودریچ، اورلین شوامنی و کپا آریزابالاگا قرار است که در بازی مقابل رئال سوسیداد از ابتدا درون ترکیب تیم قرار بگیرند.

منبع: مرجع خبری رئال مادرید

tags # رئال مادرید ، لالیگا سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ترکیب پرسپولیس برای بازی مقابل آلومینیوم
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین