Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم از گرگان، یاسر رایگانی امروز در حاشیه تکریم و معارفه مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار خودرو اظهار داشت: بخشی از التهابات ابتدای امسال در بازار فروش خودرو با توزیع بیشتر محصولات خودروساران برطرف شده است.

وی گفت: براساس گفته‌های وزارت صنعت قرار است یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در کشور تولید شود که انتظار داریم اولا این خودرو‌ها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و همچنین نحوه توزیع آن به گونه‌ای باشد که در تمامی ماه‌های سال خودرو به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره اختلاف قیمت خودرو از کارخانه تا بازار و تاکید بر شفافیت آن بیان کرد: قرار شد وزارت صنعت فرآیندی را برای تعیین اختلاف خودرو در بازار طراحی کند تا دست سازمان تعزیرات به عنوان مرجع رسیدگی کننده، باز باشد.

رایگانی در ادامه درباره افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ در روز‌های اخیر گفت: ستاد تنظیم بازار قیمت مرغ را کیلویی ۱۵ هزار تومان و تخم مرغ را شانه‌ای ۱۸ هزار تومان قیمت گذاری کرده که متناسب با وزن شانه تا ۲۱ و ۲۲ هزار تومان افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای کنترل بازار و نظارت بیشتر گشت‌های مشترک را بر بازار مرغ و تخم مرغ متمرکز کردیم تا مردم دغدغه کمتری داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت محمد بهشتی زینب سلیمانی حمله شیمیایی به سردشت تعزیرات حکومتی قیمت خودرو بازار مرغ و تخم مرغ قیمت مرغ پرونده اکبر طبری دهه کرامت محمد بهشتی زینب سلیمانی حمله شیمیایی به سردشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۴۹۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو

بازار خودرو طی یک هفته گذشته همزمان با کاهش قیمت دلار، در مسیر ریزشی حرکت کرد.

به گزارش مشرق، آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، طی یک هفته گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۳۴۶ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۶۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۸۱۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۴۰ میلیون تومانی یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۸ میلیون تومانی، ۷۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان افزایش یافت و ۸۴۵ میلیون تومان شد. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۸۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، در حدود ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ اما ۲۰ میلیون تومان گران شده و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیون تومانی در حدود ۶۴۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۵ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۸۲۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۸۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی