Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه امروز (هشتم تیر) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامناسب کرونا در استان گفت: اگرچه وضعیت کرونا در استان نسبت به هفته گذشته قدری بهتر شده، اما همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌بریم.

او افزود: با توجه به بهبود نسبی وضعیت استان نسبت به هفته گذشته، امیدواریم در دو هفته آتی شرایط استان قدری بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به افزایش ظرفیت اخذ تست روزانه کرونا در استان گفت: در حال حاضر روزانه ۱۱۰۰ تست کرونا در سطح استان گرفته می‌شود، البته قرار است بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت ضوابط خاصی برای انجام این تست‌ها لحاظ شده و تنها بر اساس آن ضوابط تست کرونا گرفته شود که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه بر ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در این شرایط تاکید کرد وافزود: فرمانداران در این زمینه مسئول هستند و باید جلوی برگزاری مراسم اینچنینی را بگیرند.

بازوند از تمدید تعطیلی یک هفته‌ای تالار‌های پذیرایی کرمانشاه هم خبر داد وافزود: با توجه به شرایط قرمز استان این تعطیلی تمدید می‌شود و با متخلفین قطعا برخورد خواهد شد.

 

افزایش نرخ اجاره بها در کلانشهر‌ها تا ۲۰ درصدمجاز است

 

استاندار کرمانشاه به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص افزایش نرخ اجاره بها هم اشاره کرد و افزود:  همین مصوبات از قبل در کرمانشاه به تصویب رسیده بود که بر اساس این مصوبات افزایش نرخ اجاره بها در کلانشهر‌ها تا ۲۰ درصد و در سایر شهر‌ها تا ۱۵ درصد مجاز است.

او افزود: علاوه بر این در استان مصوب کردیم که اداره کل امور مالیاتی برای تمام خانه‌های خالی پرونده مالیاتی تشکیل دهد.

بازوند به جلسه امروز خود با مدیران عامل بانک‌های استان هم اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد بانک‌ها از مستاجرین حمایت‌های مالی ویژه داشته باشند.
انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی بازار مسکن وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

 رضا روشن ضمیرگفت: پارسال تولید گوشت قرمز عشایر استان با ۱۰ درصد افزایش به شش هزار و ۵۰۰ تُن رسید.

او گفت : با هدف حمایت دولت از دامداران عشایر پارسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد، پرداخت و جلوی کشتار بره‌های نارس و کاهش تولید گوشت در استان گرفته شد.

مدیر کل امور عشایر استان همچنین گفت : عشایر استان پارسال ۶ هزار و ۵۰۰ تن جو مدت دار شش ماهه دریافت کردند ،عشایر با نام‌نویسی در سامانه بازرگاه، نهاده دریافت می‌کنند و چند ماه پس از دریافت، بهای آن را پرداخت می‌کنند و یا در قبال آن گوشت تحویل دولت می‌دهند.

مدیر کل امور عشایری استان در ادامه اضافه کرد: علاوه بر گوشت میزان تولید شیر و لبنیات از سوی عشایر با یازده درصد افزایش به چهار هزار و ۲۰۰ تن لبنیات رسید.

عشایر خراسان شمالی ۶۳۵ هزار راس دام در اختیار دارند و با تولید ۳۰ درصد گوشت استان، ۴ درصد گوشت قرمز عشایر کشور را تولید می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان
  • وضعیت قرمز در مدارس با افت شدید تحصیلی؛ معدل دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده