Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:39:21 GMT

مدیریت شهری کرج حرکت جهادی در پیش بگیرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۳۷۲

مدیریت شهری کرج حرکت جهادی در پیش بگیرد

اکبر سلیم نژاد عصر یکشنبه در نشست شورای اسلامی شهر کرج افزود:  از مدیران شهری کرج انتظار می رود با کار جهادی عقب ماندگی و محرومیت ها را جبران کنند ضمن اینکه باید از پرداختن به مسائل حاشیه ای خودداری کرد.

وی بیان داشت: اکنون تکمیل تقاطع غیر همسطح حصارک  کرج  یکی از مطالبات عمومی است باید کارگاه این پروژه فعال شود، چنانچه گره و مانعی در تکمیل پروژه ها وجود دارد، باید مرتفع کرد در غیر این صورت حضور پررنگ عوامل اجرایی در محل پروژه ها هنگام بازدیدها چاره ساز پیشرفت و آبادانی شهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیم نژاد گفت: همانطور که مدیران اجرایی در نهادهای خدمت رسان همچون آبفا و گاز با لباس فرم مخصوص در محل خدمت حضور پیدا می کنند، می توان چنین مدلی را در مدیریت شهری کرج نیز پیاده سازی کرد.

این مسوول تصریح کرد: نظارت وظیفه ذاتی نمایندگان مردم است و انتظار داریم شهردار و مدیران شهردی کرج قبل از آنکه نهادهای نظارتی استانی و شهرستانی به مسائل و مشکلات ورود کنند، برای توجه به تذکرات مطروحه در جلسات شورا اهتمام داشته باشند، برای مثال ساخت و ساز غیرمجاز مشکلی است که باید زیر ذره بین نظارتی قرار گیرد و مردم از این بابت گلایه مند و دغدغه مند هستند.

سلیم نژاد عنوان کرد: همچنین انتظار داریم شهرداری کرج تحت هیچ عنوانی با احدی برای فعالیت در سایر نهادها قرارداد پیمانکاری از سهمیه نیروهای فضای سبز یا پاکبان منعقد نکند و چنانچه نیت مساعد به سایر دستگاه ها وجود دارد با ارائه لایحه می توان از نیروهای رسمی استفاده کرد که امور روال شفاف و قانونی خود را داشته باشد.

برچسب‌ها شورای شهر شهرداری کرج استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری کرج استان البرز شورای شهر شهرداری کرج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند

شهردار ارومیه با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، گفت: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حسین مهدی‌زاده امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر از کارگران تلاشگری که در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری ارومیه به عنوان بازوان اجرایی در کنار مجموعه ستادی؛ رفاه شهروندی را رقم زده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند، افزود: شهرداری ارومیه به این رکن مهم و اصلی توجه ویژه داشته و همواره رفاه آنها دغدغه مجموعه است.

شهردار ارومیه اعتلا و پیشرفت هر جامعه‌ای را از قِبل دستان پُرتوان قشر کارگر عنوان کرد و گفت: توسعه شهر ارومیه نیز در گرو تلاش‌های کارگران زحمت‌کش مدیریت شهری است.

مهدی‌زاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های بودجه سال‌جاری همچنین ظرفیت‌های قوانین بالادستی قدردان زحمات کارگران مدیریت شهری خواهیم بود.

در ادامه مراسم گرامیداشت از کارگران نمونه سازمان‌های خدمات‌رسان و دیگر سازمان‌های تابعه شهرداری ارومیه با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شده و در پایان این جشن نیز به قید قرعه به ۵۰ نفر از کارگران خدوم شهرداری ارومیه سفر زیارتی مشهد مقدس اهدا شد.

کد خبر 750228

دیگر خبرها

  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • حرکت‌های جهادی کارخانه انسان‌سازی است
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • اقدامات دوره ششم مدیریت شهری اراک در راستای توسعه شهری است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته