Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار حسین پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد ۲۰ واحد صنعتی در نواحی و شهرک های صنعتی استان و ۲۰ واحد دیگر خارج از نواحی و شهرک های صنعتی استان قرار دارند.

وی افزود: همچنین فعال کردن خالی ۱۰ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان و ۱۰ واحد صنعتی خارج از شهرک ها در دستور کار امسال این سازمان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد واحد های صنعتی در استان که قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند حدود ۹۰ واحد هستند و ۱۲۰ واحد صنعتی دیگر قابلیت برگشت به چرخه را ندارند به این معنی که هم اینک تنها سوله ای خالی یا در تملک بانک و موارد مشابه قرار دارند.

حسین پور ابراز داشت: میزان اشتغال واحد های فعال صنعتی در استان، پنج هزار و ۳۰۰ نفر بوده و اشتغال کل واحد های غیر فعال استان(قابل احیا و غیر قابل احیا) ۲ هزار و ۸۰ نفر است.

سال گذشته ۳۷ واحد تولیدی با اشتغال ۳۵۰ نفر و حجم سرمایه گذاری ۷۷۰ میلیارد ریال در این استان ایجاد شد.

سال ۹۸، تعداد ۱۷ واحد صنعتی در شهرک های صنعتی استان و ۱۴ واحد در خارج از شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فعال شد.

همچنین سال گذشته، ظرفیت خالی ۱۸ واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش داده شد.

۱۳ شهرک و ناحیه صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد برخی از واحد های صنعتی در شهرک ها و برخی دیگر خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی اند.

هم اینک ۳۳۰ واحد فعال صنعتی با حجم سرمایه گذاری بر اساس پروانه بهره برداری ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وجود دارد.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید یاسوج کهگیلویه وبویراحمد جهش تولید یاسوج شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد واحد صنعتی شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال