Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@07:37:07 GMT

تعیین تکلیف مجتمع ۷۲ واحدی مسکن مهر در هریس

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۰۶۱۴

تعیین تکلیف مجتمع ۷۲ واحدی مسکن مهر در هریس

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار هریس از تعیین تکلیف و واگذاری مجتمع ۷۲ واحدی مسکن مهر این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

علیرضا خاکپور در جلسه شورای مسکن شهرستان هریس، در این خصوص اظهار کرد: مجتمع ۷۲ واحدی مسکن مهر به دو مجموعه ۲۴ و ۴۸ واحدی تفکیک شده است.

وی افزود: در مرحله اول با حل مشکلات محوطه سازی و دیوارکشی مجموعه ۲۴ واحدی به متقاضیان واجد الشرایط تحویل داده می‌شود و در مرحله بعدی نیز ۴۸ واحد باقی مانده در اولین فرصت تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریع به امور مردم در دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید به طور ویژه در اولویت و مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، احمد محرم زاده اظهار کرد: مسئولان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی خدمتگزار مردم هستند و باید خالصانه و صادقانه به این مردم شریف خدمت کنند.

وی گفت: تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیران در شهرستان‌ها به جد رصد می‌شود و از تخلفات در هیچ حوزه‌ای چشم پوشی نخواهد شد.

وی در ادامه اولویت مجلس یازدهم را اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و خدماتی و همچنین توجه به جاده‌ها و حمل و نقل شهری عنوان کرد.

نماینده مردم اهر و هریس، بنیاد مسکن را نهادی خدمت رسان معرفی کرد و افزود: این نهاد همیشه در خدمت رسانی به آسیب دیدگان و مردم روستایی و شهری پیش قدم بوده و سهم زیادی در تغییر بافت مساکن روستایی و ایجاد محیطی شاداب و سالم برای ساکنان روستاها داشته است.

وی ایجاد عمران و آبادانی را از خصوصیات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: انتظار داریم این نهاد در عمران و آبادانی شهرستان‌های اهر و هریس گام‌های مهمی بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسكن مهر بازار مسکن مجتمع مسکونی وام مسکن تكريم ارباب رجوع مجلس یازدهم نماينده مجلس بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تشریح جزئیات بررسی پرونده‌های امور اراضی در این استان گفت: طی برگزاری کمیسیون، ۴۵ پرونده تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، میرمحمد غراوی در تشریح جزئیات برگزاری اولین جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران که با حضور مدیران کل سازمان‌های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، حفاظت محیط زیست و امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه ۴۵ پرونده مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

وی افزود: پرونده‌های بررسی شده مربوط به درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در ۱۶ شهرستان استان تهران بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص پرونده‌های مذکور که مربوط به حوزه اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیر کشاورزی بود، آرا مربوط به هر پرونده صادر شد.

طبق تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رؤسای سازمان جهاد کشاورزی، امور اراضی، مسکن و شهرسازی، حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی آن استان تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 750442

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • تعیین تکلیف پروژه ۱۵ ساله سد قشلاق تا ۳۱ اردیبهشت
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • ۴۵ پرونده امور اراضی استان تهران تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس