Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه از پرداخت بیمه معاف است.

طرفداری - رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درخصوص  پرداخت بیمه باشگاه پرسپولیس ارائه داده است.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت:

با توجه به بررسی قرارداد کارگزاری اعلام شد که برای پرسپولیس سهم بیمه‌ای تعلق نمی‌گیرد و معاف از پرداخت بیمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت ‌و‌ گو با برنامه رادیویی گل طلایی درباره امضا الحاقیه با شرکت آتیه عنوان کرد:

پس از امضای این الحاقیه قرار شد تا پایان خرداد ماه طی 4 قسط 30 میلیارد تومان در اختیار ما قرار گیرد. قسط اول و دوم، 5 میلیارد و 7 میلیارد تومان بود که از این میزان مبلغی در ازای بیمه و مالیات کسر نشد.

وی افزود:

طبق الحاقیه قرار بود بازی ها 25 خرداد ماه آغاز شود و به هر دلیلی بازی ها به تعویق افتاد به تناسب تعویق میزان پرداخت قسط سوم نیز به تاخیر بیفتد و با توجه به اینکه 4 تیرماه بازی استقلال برگزار شد، قرار بر این بود شرکت کارگزار 5 تیرماه، بابت قسط سوم چک 5 میلیاردی را در اختیار ما بگذارد.

یلوه ادامه داد:

حسابرس‌های بیمه به شرکت کارگزار ما اعلام کرده بودند که در دو پرداخت قبل باید سهم بیمه را کسر می‌کردید و اکنون باید این مبلغ از قسط سوم کسر شود یعنی از مجموع مبلغ 17 میلیارد تومان 16/67 درصد معادل 2 میلیارد و 800 میلیون تومن به عنوان سهم بیمه از قسط سوم کم شده بود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اشاره به جلسه  برگزار شده با شرکت کارگزار و مدیر عامل تامین اجتماعی گفت:

باتوجه به بررسی قرارداد کارگزاری اعلام شد که برای پرسپولیس سهم بیمه‌ای تعلق نمی‌گیرد و معاف از پرداخت بیمه است و به محض ابلاغ این نامه 2 میلیارد و 800 میلیون تومان آزاد خواهد شد و تا قسط سوم 17 میلیارد تومان از شرکت کارگزار دریافت کرده‌ایم.

وی در پایان درباره تبلیغات هشتگ مدیا تصریح کرد:

در گذشته برای برگزاری مسابقات مبلغی را از هواداران کسر می‌کردیم اما  اکنون این اقدام انجام نمی‌شود. هشتگ مدیا تاکنون 12 کمپین را برگزار کرده است که اسپانسرها هزینه جوایز آن را پرداخت کرده‌اند و تمامی جوایز نیز اهدا شده است. همچنین در قراردادهای ما ذکر شده که هرکدام از اسپانسر‌ها باید به تایید باشگاه برسد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس پرداخت بیمه میلیارد تومان شرکت کارگزار سهم بیمه قسط سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند