Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو گفت: در همکاری انجمن هاپکیدو (WHF ) ایران با بیمه تجارت نو دو هدف ارتقا فرهنگ و نیاز پوشش بیمه ای و نیاز به ورزش در کنار هم منجر به ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: طالب قره چماقلو معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو در گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص همکاری بیمه تجارت نو با انجمن هاپکیدو (WHF )

 ایران اظهار کرد: هدف از این همکاری ایجاد کسب و کار برای جامعه هاپکیدو ایران است که قصد داریم شبکه ای از جامعه هاپکیدو در سطوح مختلف ایجاد کنیم تا افراد در بخشی از شبکه فروش بیمه تجارت نو مشغول به کار شوند و از این طریق جهت ارتقاء کسب و کار گامی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تلاش میشود درجلسه و تعامل با نماینده های استانی سبک رزمی هاپکیدو(WHF ) افراد با فرصت های کسب و کار در بیمه تجارت نو آشنا شوند.

قره چماقلو افزود: در قدم اول مربیان و در قدم دوم هنرجویان این رشته و کسانی که جنبه اقتصادی این فعالیت برایشان دارای اهمیت باشد وارد بازار کار خواهند شد.

وی بیان داشت: دو هدف ارتقا فرهنگ و نیاز پوشش بیمه ای و نیاز به ورزش در کنار هم منجر به ایجاد اشتغال خواهد شد که با توجه به میزان استقبال پیش بینی میشود ظرفیت 10 هزار اشتغال در این طرح وجود داشته باشد.

وی افزود: پویایی بیمه تجارت نو و رشد مکرر آن و همچنین در نظرگرفتن بخشی از سود شرکت برای بیمه گذاران از دلایل تمایز این بیمه نسبت به بیمه های دیگر است، ضمن اینکه این بیمه در چند ماه اخیر در شاخص بورس نیز به طور مستمر افزایش داشته است.

قره چماقلو گفت: کسب درآمد از راه ایجاد کسب و کار و کارآفرینی از ملاک های شخصی بنده بوده است و همیشه در قبال جامعه احساس وظیفه داشته ام. 

وی تصریح کرد: درآمدی که اشتغال مولد ایجاد کند دارای اثرات مثبت و امنیت پایدار برای جامعه خواهد بود و باعث رشد متوازن جامعه نیز خواهد شد.

وی در پایان افزود : کسب و کار تنها با سرمایه ایجاد نمیشود و جوانان سعی کنند موارد ایجاد موفقیت و الگوها را دنبال نمایند و در برابر شکست ها مقاوم باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان بیمه تجارت نو کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیکی با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌ های اینترنتی
  • اعلام نظر انجمن تجارت الکترونیکی درمورد دریافت مالیات بر ارزش افزوده تاکسی‌ های اینترنتی
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات متحده عربی چه بود؟ 
  • افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار+ فیلم
  • دستاورد سفر بذرپاش به امارات چه بود؟
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب