Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برابر پارس جنوبی جم با سبک جدید بازی کردیم و این پیروزی را به مردمی تقدیم می‌کنم که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهنام سراج پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، گفت: باید به مجموعه تیم نفت و مردم آبادان تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی را به مردمی تقدیم می‌کنم که عزیزان‌شان را در ویروس کرونا از دست دادند. خوشحالی‌ام از این است که دل مردم آبادان را پس از سه، چهار ماهی که درگیر بیماری کرونا بودند، خوشحال کردیم و این مسئله برای من یک دنیا ارزش دارد.

وی افزود: تقریبا با سبک جدید فوتبال بازی کردیم. به چند بازیکن جوان میدان دادیم و در مجموع به خواسته‌مان رسیدیم. بازی را کنترل کردیم و خیلی به حریف موقعیت دادیم. از دقیقه 80 به بعد با وجود اینکه گل دوم را زدیم، از بچه‌ها راضی نبودم. دقایقی از بازی، تیم حریف به ما فشار وارد کرد. دروازه‌بان ما خوب کار کرد و مدافعان نیز به غیر از چند صحنه باهوش عمل کردند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: شنبه بازی سختی با تراکتور داریم و همین الان دیدار امشب را فراموش می‌کنیم و خودمان را برای بازی سخت‌تر برابر تراکتور آماده خواهیم کرد. قطعا برنامه‌ریزی می‌کنیم که بازی تراکتور نیز نتیجه بگیریم.

سراج بار دیگر با اشاره به برتری تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: قبل از بازی به بازیکنانم گفته بودم که چندین دیدار بود که در آبادان برنده نشده بودیم و هواداران ناراحت شده بودند. ما هوادار بی‌شماری داریم و بازیکنان فقط برای آنها می جنگند. ما از نظر مالی آنقدر به مشکل خورده‌ایم که بچه‌ها فقط به خاطر مردم و خانواده‌های‌شان بازی می‌کنند. امیدوارم این روند را ادامه داده  و برنده از زمین خارج شویم.

وی در خصوص اینکه تعطیلی مسابقات فوتبال به دلیل کرونا چقدر روی تیمش تأثیر گذاشته بود، گفت: قطعا تأثیر گذاشته بود. شرایط بازی را دیده باشید، درست است که دو گل زدیم، اما از نظر بدنی به آمادگی کامل نرسیده‌اند. در دنیا نیز تیم‌ها با این مشکل روبه‌رو هستند و با تمرین بیشتر به آمادگی می‌رسند.

لیگ برتر فوتبال| فرار شاهین شهرداری از شکست خانگی برابر نفت مسجدسلیمان

انتهای پیام/

 

 

R1015150/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بهنام سراج بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس؛ پسا کرونا هم روی نوار پیروزی/ پیکان قعرنشین ماند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بهنام سراج صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم