Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی‌ گفت: به منظور پیشرفت این رشته در استان باید تمام اعضا با وحدت رویه و اتحاد دست به دست هم دهند تا بتوانیم این رشته را در سطح استان گسترش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در طی مدت دو سال و نیم مدیریت خود در استان آذربایجان‌شرقی همواره شاهد وجود مشکلات و حواشی در هیات بیلیارد بوده، از اعضای این هیات خواست، در کنار هم در هر سمتی که تعیین شدند فعالیت داشته و با کمک هم مشکلات را حل کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر 90 باشگاه بیلیارد در سطح استان داریم که در مقایسه با استان‌های هم سطح از نظر کمی و کیفی در این رشته کمبود داریم و از این جهت باید در سال‌های پیش رو ضمن افزایش تعداد باشگاه‌های فعال این رشته در سطح استان، بتوانیم در بخش همگانی و قهرمانی فعالیت بیشتری انجام دهیم تا شاهد حضور بازیکنان با کیفیت و تراز اول از استان آذربایجان‌شرقی در رشته بیلیارد در مسابقات داخلی و خارجی باشیم.

بهتاج ضمن اشاره به شرایط سخت باشگاه‌داری در وضعیت کنونی عنوان کرد: در جریان مشکلات باشگاه‌ها هستم و از نزدیک شاهد برخی موضوعات بوده‌ام و از تمامی باشگاه‌های فعال در رشته بیلیارد انتظار دارم همکاری خود را با هیات استان در جهت استعدادیابی از علاقه‌مند به رشته بیلیارد و گسترش اقبال عمومی تلاش کنند تا بتوانیم در مسابقاتی که در آن میزبان هستیم یا مسابقاتی که اعضای تیم استان حضور دارند شاهد کسب عناوین و جایگاه‌های مختلف توسط ورزشکاران استان باشیم.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ورزش تبریز جوانان بهتاج بولینگ بیلیارد آذربایجان شرقی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از امروز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود و از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

دیروز هم در برخی مناطق استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی بارش پراکنده باران و باد رخ داد و امروز هوای بیشتر مناطق استان ابری است.

آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم