Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@13:47:34 GMT

ساعت و زمان پخش سریال «دخترم نرگس»

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۱۸۴۳

صراط:

سریال دخترم نرگس ، به نویسندگی و کارگردانی باقر پیران و به تهیه کنندگی سید حسن فرخی در ۲۶ قسمت چهل دقیقه ای برای پخش از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آماده شده است.

سریال دخترم نرگس با ژانر اجتماعی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

در این سریال بازیگران مطرح ملی و استانی همچون محمود پاک نیت ، جمال ذوالقدر ، هاشم چاوشی ، فریبا طالبی ، ماهرخ رفیع زاده ، مریم خدارحمی و  مهوش صبرکن نقش ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سریال بازیگرانی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان نیز هنرنمایی می کنند. لازم به بیان است در تولید سریال  دخترم نرگس  سعی شده است تا مباحث فرهنگی و اولویت‌ های کار رسانه مدنظر باشد و به موضوع رونق تولید نیز در این سریال توجه شود همچنین در این سریال تلویزیونی ، نگاه غیر مستقیمی به موضوع آسیب ‌های اجتماعی صورت گرفته است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سریال دخترم نرگس نویسندگی محمود پاک نیت ژانر اجتماعی صراط دخترم نرگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا

بیست و دومین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران درحالی از ساعت ۱۲ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزارمی‌ شود که طی ۲۱ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲,۹ تن شمش مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش تسنیم، زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانست تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901221

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش سریال رخنه جایگزین نون خ ۵ از شبکه یک
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • اعلام زمان آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا
  • زمان حراج شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • مقرراتی برای داشتن خواب خوب
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا در مرکز مبادله اعلام شد
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است